Belisol

Belisol Employee Reviews

Found 5 reviews matching the search
See all 9 reviews
Er wordt binnen het bedrijf rekening gehouden met persoonlijke groei. Belisol biedt een uitgebreid takenpakket aan en zorgt voor de nodige uitdaging in mijn job. Daarnaast is de werksfeer ook zeer aangenaam. Zo worden er regelmatig activiteiten/after work drinks georganiseerd en is er elke week vers fruit en lekkere soep.
Pros
Elke week vers fruit & soep, gevarieerde job, geen files
Cons
Geen mogelijkheid tot thuiswerken
Als stagiair kreeg ik verschillende uitdagende taken. Een zeer goede ervaring. Fijne werksfeer en makkelijk te bereiken kantoor.
Pros
Fijne collega's, goede werksfeer, gevarieerd takenpakket, dichtbij huis, ...
Zeer goede werkgever, die meedenkt met jou. Ze proberen er voor te zorgen dat je als werknemer niets te kort komt.
Pros
vers fruit, soep, geen files, ...
Cons
Geen mogelijkheid tot thuis werken
Aangename werksfeer in een familiebedrijf met veel ruimte en vrijheid. Hoofdzetel in Limburg, dus handig als je de files wil vermijden.
Er wordt op verschillende manieren geïnvesteerd in een fijne en collegiale werksfeer: teambuilding, after work drink, een gezellige eetplek,... Wat je persoonlijke groei betreft, krijg je de mogelijkheid opleidingen te volgen binnen je vakgebied.
Pros
Dichtbij huis, activiteiten na de uren, vers fruit, collegiale sfeer, gevarieerd en interessant takenpakket.
Cons
Geen mogelijkheid tot thuiswerken.
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
See more Belisol reviews
You may want to try: