Benetton Employee Reviews

Found 4 reviews matching the search See all 724 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
leerrijke en gezellige dag!
student verkoopster (Former Employee) –  Antwerpen4 November 2015
Om iets voor 10 uur kwamen we telkens aan. We zette onze spullen weg en gingen naar de planning kijken. We gingen naar onze juiste afdeling en zorgden ervoor dat het proper was voor dat de klanten binnen kwamen.

De klanten dat binnen kwamen begroette ik ook telkens. Met de collega's kwam ik goed overeen. Dat vond ik het leukste.

Een minpuntje was dat we soms met te weinig in de winkel stonden. Waardoor het een beetje rommelig leek in de winkel.

Ik heb 2 jaar als student hier gewerkt en heb enorm veel geleerd. Ik heb geleerd hoe je best artikelen beveiligd, het nakijken van leveringen, de nieuwe collectie klaar maken voor in de winkel.
Het was een zeer leerrijke periode en zeer fijn om daar te werken.
Pros
leuke sfeer
Cons
soms met te weinig collega's op een dag aanwezig
Was this review helpful?Yes 1NoReport
Journée de travaille
vendeuse en prêt-à-porter (Former Employee) –  Jemeppe26 November 2014
S'occuper des clients , ranger le magasins , nettoyage , conclure une vente caisse emballage cadeaux ..
Was this review helpful?Yes 2No 6Report
Bedrukte werkomgeving onder vrouwen.
winkelbediende (Former Employee) –  Brussels25 April 2013
Wanneer ik aankom op het werk geeft iedereen elkaar een kus. Wat ik een beetje raar vind op een werk. Een gewone goedemorgen vind ik voldoende. Dan begonnen we met de stock na te gaan welke kledingstukken verkocht waren en vulden we die maat aan. Vooraf moesten we steeds de prijs controleren en de kledingstukken een alarm geven. Om de 2 weken werden de afdelingen opnieuw gestyled, dan was er veel te doen en vloog de dag voorbij. Ik had enkele leuke collega's jonge vrouwen. Waar we soms eens iets mee gingen eten of drinken en we tijdens de middag samen iets deden. Onderling haatte we onze job en wouden we allemaal iets anders, iets leukers. Brussel Nieuwstraat was niet echt de omgeving waar je je op je gemak voelt. Dat was voor mij vooral het minste aan de job. De metro en tram nemen op late uren. Je moet goed uit je doppen kijken! Het was voor mij niet altijd makkelijk omdat ik de enige nederlandstalige ben. Heel vermoeiend op den duur..
Pros
korting op de kledingstukken 30 procent
Cons
veel geroddel onder vrouwen
Was this review helpful?Yes 10No 1Report

See more Benetton reviews

You may want to try:

Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at Benetton. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,9