Bobbejaanland

Bobbejaanland Employee Reviews

Showing all 14 reviews
Veel respect voor het geleverde werk, veel verantwoordlijkheid als jonge persoon, men moet zich wel bewijzen dat men dit effectief ook aankan. Toffe werksfeer
Ik vond het daar zeer aangenaam en leuk om te werken ook al zijn het lange dagen
Ik werk nu al mijn derde jaar in Bobbejaanland. 2 jaar als student en nu mijn eerste jaar als seizoensarbeider.
Pros
Korting op eten en merchandise met uw personeelspas
Cons
Uw pauze begint al wanneer de aflosser aan u attractie is
Niet meer het zelfde als vroeger. Er is veel veranderd
Het is een leuke job alleen jammer dat er veel word geroddeld en niemand er iets tegen doet en sommige verantwoordelijke in de horeca heel onrespectvol zijn en niks aan word gedaan waardoor veel jobstudenten niet meer in bobbejaanland zouden willen werken
Pros
Je krijgt gewoon geld, het is geen zwaar werk
Cons
Er word veel geroddeld bij colegas onder elkaar zoals bijvoorbeeld de veranwtoordelijke naomi
Leuke plek waar de mensen gaan om meer Plezier te hebben, dit verhoog t de sfeer van de omgeving. Als je om alles te kunnen leren en lachen is het de ideale plek maar onthoud of hier ook een plek waar je verantwoordelijke voor de levens bent.
Pros
korting in restaurants
Cons
geen koffie op werk
Veel ervaringen opgedaan Hard gewerkt Laag begonnen en hoog geeindigd
Het was heel aangenaam om er te werken. En ik werd er ook goed ontvangen.
Pros
gratis drank
Cons
geen eigen drinken op het werk
een leuke job, met afwisseling, een minimum vergoeding
Cons
lage vergoeding
Ik werkte in Bobbejaanland voor een ander bedrijf pilecaan rouge. Ik vond dat de communicatie tussen deze bedrijven slecht lag waar door de druk te hoog word voor de werk nemer .De collegas waren super vriendelijk en gezellige mensen. Het was geen moeilijke job eigenlijk heel leuk zelf veel verantwoordelijkheid. Ben gestopt wegens de slechte communicatie, slechte loon, slechte samenwerking .
In die tijd was Bobbejaanland nog van de familie Schoepen. ZEER fijne tijd gehad daar met een erg goede werksfeer en super toffe collega's!
Pros
De toffe werksfeer.
Cons
Alle vakantiedagen werken.
's Morgens zou ik een halfuur fietsen naast de kanaal om Bobbejaanland te bereiken. Vervolgens zou ik naar het kantoor gaan om mijn uniform te nemen, mijn (dagelijks) contract te ondertekenen, mij om te kleden, en dan uiteindelijk om mezelf in te 'tikken' met een tikkaart. Op een schema stond vermeld waar elk werknemer die dag zich zou bevinden. Meestal stond ik tot in de namiddag in het drukste eetzaal van het park, waar ik de kassa bediende, bestellingen nam, die maaltijden bereidde enzovoort. (min of meer een 'fast food' situatie, zoals McDonalds) In de late namiddag zou ik dan overschakelen naar een minder drukke eetzaal, waar ik vooral poetste. De langste dag die ik daar ooit werkte was ongeveer 9 uur. Het park was die dag zo druk dat ik pas om 5u 's avonds mijn middag maal kon eten. Heel vermoeiend, en enorm stressvol... Ten slotte zou ik zeggen dat werken in een pretpark vermoeiend is, maar goed werk voor een jobstudent.
Pros
heel flexibel qua beschikbaarheid, enorm vriendelijke collega's
Cons
enorm fysiek vermoeiend en stressvol, maar 30 min pauze (niet om vast uur)
leuke job, maar minder gericht voor mensen met jonge kinderen,
Pros
veel met mensen in contact
Cons
zes dagen op zeven werken, weinig tijd voor gezin
Sociaal contact met collega's. Verantwoordelijk op bepaalde vlakken.
  1. Employee Reviews