Play YouTube video button

All
Belgium34 reviews
Found 34 reviews matching the search
See all 298 reviews
If you are very organised and good at sales, this is a good place to start sales for you! They do have a driver's license requirement. I started working at Bofrost 1 year ago. And I have had no complaints other than some products went missing by sometimes my and sometimes NOT my mistakes. And you were fully responsible for your own stock. The salary was very good for the actual experience I've got but you got long days.

The only thing that really made me think about re-locating work is the long hours and family-combination.
Pros
Good Start Salary, Good support.
Cons
Bad organisation, Long days.
Het is geen aanrader om bij Bofrost te gaan werken je werkt meer dan 10 uur per dag voor en maand salaris van 1700 euro plus de verantwoordelijk zijn allemaal vieze mensen
Wie bij Bofrost werk is en blijft en slaaf
Wie bij Bofrost werk is en blijft en slaaf
Le monde des bisounours n'existe pas. Au départ, on pense tomber ds une superbe entreprise familiale..mais très vite on comprend, que SEUL, la rentabilité compte. Si pas un caractère fort, passez votre chemin. Et il faut être célibataire, parce que la vie de couple, on oublie. 10h-20h15 non stop et 1200e min de chiffres d'affaires. On ne compte plus les jeunes qui viennent et qui après 2mois sont déjà sur les genoux. OK le salaire est très bien, mais 10h par jour, c'est trop. Et aucune reconnaissance
Le salaire noter est or primes, beaucoup d'heure non rénuméré, pause impossible à prendre.
Pas payé de toutes nos heures et trop poussé à la vente
Ik heb reeds 2 jaar voor Bofrost in Houthalen gewerkt. Samengevat is het moderne uitbuiting. Elke dag van 10u tot 20u werken volgens contract maar realiteit is dagelijks tot 21u of zelfs nog later. Resultaat is dat je meer als 12u per dag weg bent van huis voor 2000€ per maand als je verkoopcijfers al meevallen. Salescoach past technieken toe die al jaren niet meer relevant zijn. (Bv. Winkelmandje mee naar de deur pakken) en de assistent filiaalhouder is iemand die machtsgeil is. De filiaalhouder dan is iemand die nooit kijkt naar persoonlijke situaties en die alleen maar aan de cijfers denkt. Nooit in 2 jaar een compliment gekregen. Elke dag afbreken is wat ze daar het beste kunnen. Personeelsverloop is enorm binnen dit bedrijf en dat heeft ook zijn redens. Blijf er weg zou ik zeggen.
Pros
Matige verloning, goed werkmateriaal
Cons
Onbetaalde overuren, slecht management
Une entreprise avec du potentiel niveau salaire, travail en autonomie total, ne pas compter les heures. Je donne un conseil pour toutes personnes qui ont des enfants en bas age je vous deconseille quand meme car vous n'allez plus les voirs.
Une bonne formation avec beaucoup de suivi pour vous aidez au maximum.

Des objectifs evidemment, mais si vous avez envie vous pouvez.
Avoir du rangement et de la condition est très conseiller
Bofrost* is een bedrijf zoals alle anderen waar er “gelukkig” moet gewerkt worden. Als je in dit bedrijf wilt werken moet je er bewust van zijn dat het bedrijf in de sales zit, zoals je weet staat de tijd nooit stil en dit telt ook voor in de sales. De mensen die er beginnen worden er van het begin af bewust van gemaakt dat het lange uren zijn, met nadruk. De verloning die er tegenover staat is realistisch en goed. Je word begeleid om je resultaten te halen, al is dit niet altijd vanzelfsprekend. Veel hangt af van de inzet, visie en volwassenheid van de werknemer. 1 van de vereisten is soms in de spiegel kijken en over jezelf durven oordelen, doe ik alles wat ik kan doen op goede cijfers te draaien.., waar kan ik verbeteren, waar zit ik goed. Eigenlijk zou je als een zelfstandige moeten redeneren, doe ik niks, dan krijg ik niks, of toch niet meer dan mijn basisloon, wat opzich al een mooi bedrag is. Gelukkig is Bofrost* een bedrijf dat vooruit ziet en inspeelt aan de noden van de markt. Moest Bofrost* dit niet doen, zou het niet meer bestaan. Er zullen altijd mensen zijn die Bofrost* geen goede ervaring hebben, hoe komt dit, aan wie ligt dat? Niet vergeten dat het ook vaak ontevreden werknemers zijn die, en dan spreek ik uit eigen ervaring, niet altijd de opbouwende kritiek zien, maar eerder negatief zijn ingesteld en dit enkel als kritiek zien, laat ons eerlijk zijn dat zo een ingesteldheid nooit ver geraakt. We zitten nu eenmaal in een commerciele sector en daar geld nu eenmaal de omzet. Werk je graag en ben je niet te lui voor dat extra inzetje, dan zit je op de goede plaats.
Pros
Verloning, werkzekerheid, gezond bedrijf, ....
Cons
Uren
Totaal geen respect voor de verkopers. De gvl respecteerd je niet en heeft geen medeleven. Zitten alleen te zeure over uren en omzet. Je mag volgens hun geen prive leven hebben. Er worden van hoger hand uren opgelegd die we moeten respecteren maar van de gvl moet je tot 9 uur bij de klanten aanbellen dn als je dan nog geen goede omzeg hebt krijg je het te horen er is nooit niks positief.
Pros
Goede verloning
Cons
Geen respect
Je start om 10u
Dan laad je u voertuig met de goederen die je de dag ervoor verkocht hebt om terug met een volle winkel te kunnen starten die dag

Om 11u ben je bij u eerste klant afhankelijk van de afstand van depot naar uw gebied. Om 20u laatste klant en dan terug naar depot. Geld afstorten etc, terug naar huis, voor 21u ben je nooit thuis.

Je hebt een gemiddelde van 60 te bezoeken klanten mee waarvan er toch zeker 20 tussenzitten die al alles eraan gedaan hebben om geen bezoek meer te willen hebben.

Dus van u 60 klanten die u moet bezoeken blijven er nog 40 over. Die overige 20 moet je terug proberen klant te maken wat toch niet lukt.

Als je een vast gebied toegekend krijgt en deze min of meer hebt kunnen opbouwen wordt je van dat gebeid gehaald om dan ergens anders terug van 0 te moeten beginnen.

Vanaf 1200 euro gemiddelde omzet per dag wat moeilijk haalbaar is met 40 klanten krijg je premie's op u vast loon en pas dan wordt het interessant werken bij bofrost.

Als je deze premies niet haalt krijg je uw fix loon en werk je aan 8,5 euro /uur.

Het management zal u vriendelijk ontvangen in het begin maar vergeet niet dat deze mensen zijn die heel hun leven in de verkoop hebben gezeten en die weten heus wel de job aan u te verkopen.

Ze vinden veel mensen die volle moed willen starten aan de job maar de minder mooie kantjes worden natuurlijk niet aangegeven bij een sollicitatiegesprek.

Waardoor bofrost nog zeer lang zal mogen opleiding verder blijven geven.

Het opbouwen van een gebied is zeer lastig. Er waren dagen dat er bvb een omzet van 2200
 - more...
Pros
Vrijheid
Cons
Management, job wordt hoog geprijsd, achterbakse collega's
Au début de belleS promesseS mais pour finir vous n'êtes qu'un pion. On vous change sans cesse le secteur qui de plus est recoupé une fois que vous faites du bon travail sur cette partie, vous récupérez des parties secteurs que des charmants collègues en ont rien eu à faire, ensuite certains mériteraient la porte pour fautes grave mais ceux la sont bien vu. Même si vous faites du bon travail il y a toujours quelque chose de négatif.
Cons
Plus de vie sociale, aucune reconnaissance
Elke dag hard werken, maar ook een goei verloning.

Managers rijdjen regelmatig mee om je te helpen om beter te worden.

ook doen ze wedstrijden om zaken te winnen gelijk bongbons enz.

+ ge kunt regelmatig producten proeven zodat ge ze beter kunt verkopen aan uw klanten.
Pros
loon
Cons
soms lange dagen
Je suis un ancien vendeur bofrost et pour vous parler de ma propre expérience à part vous mettre une carotte pour avancer tel un a** on ne vous considère absolument pas tout ce qui compte c'est le rendement le chiffre le taux d'activité et tout le côté humain est inexistant on profite en vous faisant travailler bien plus d'heure que la légalité vous avez le droit à 2 heures de pause par jour qu'il est impossible de prendre car les clients sont programmées à c'est heure la et tout ça bien évidemment pour aucun centime de plus je vous déconseille également de vous mettre en arrêt maladie car on se fera une joie de se moquer de votre poire pendant votre absence et ce quel que soit le problème du grave au moins grave vous n'êtes que un pion que l'on utilise à leur guise et lorsqu'ils n'auront plus besoin de vous ils se feront un malin plaisir à vous licencier du jour au lendemain d'ailleurs pour la petite anecdote maintenant la période de fêtes passer il y a plusieurs personnes qui ont été licencié pour restructuration preuve que la société ne tourne pas si bien que ça et il se permettent de mettre une annonce le lendemain des licenciements pour rechercher du personnel motivé .leur publicité n'est plus à faire il se la créer tout seul effectivement la paye est attrayante pour la Belgique moyennant des produits pas toujours top à obliger à la vente. côté clientèle ce n'est pas triste non plus entre les coup de téléphone le forcing que nous venons faire au porte-à-porte et la grande qualité des discours de vente lors des réunions pour nous motiver je n'ose même pas employer les - more...
Ik heb in de horeca gewerkt en ben onlangs begonnen bij Bofrost. Alles tiptop in orde. Niks aan te merken op verloning en totaal niet op begeleiding. I love my job!!!
Pros
Appreciatie en begeleiding
Cons
None
dans l'ensemble je dirais excellent travail du moment où on ne vous change pas sans cesse de secteur et vous vous retrouvez avec des autres clients de collègues qui ont vraiment bâclé leur travail, bonne ambiance même si on ne sait pas s'entendre avec tout le monde.
dommage qu'on vire des gens au profit d'autres qui le mérite vraiment
Avis positif , cadre de travail sympa , relation clients assez sympathique également .
Pros
1650 euros plus prime de vente
Cons
horaire tardif
organizar es muy importante con esta empresa es trabajar duro pero te dan beneficios en general muy bien para trabajar por bofrost
Pros
pagan bien
Cons
poco tiempo para hacer bien
Cadre malhonnête, insiste, oblige clientèle à prendre un abonnement.
je chargeais mon camion le matin, après la réunion matinale où nous partagions nos résultats et recevions les conseils des meilleurs pour nous améliorer, super motivée je partais faire ma tournée, présenter nos promos , servir le client et encaisser.Les opportunités de développement personnelles étaient riches dues aux nombreuses réunions matinales, je me sentais chaque jour meilleure en vente et mes résultats suivaient, j'ai quitté ce poste suite à un accident de travail sinon j'y serais encore. Le point le plus dure pour moi a été de me familiariser avec la camionnette, sa conduite.Le point le plus agréable étaient le contact clientèle et le rapport qui se créait avec elle.
Pros
salaire
Cons
travail à l"extérieur en hiver rude