bpost
bpost Employee Review

werkomgeving

18 March 2020
Eerst dag op werk was een beetje stressvol maar ik voelde mij snel thuis. Mijn collega waren lief en hulpzaam
Work/Life Balance
Culture
Similar reviews
4 August 2020
Same role
Postbode (Former Employee) - Sint-Katelijne-Waver
Heel leuk je word warm onthaald en je Leert er veel
Pros
Verschillend
Cons
1 March 2020
Same role
Postbode (Former Employee) - Deurne Gallifortlei
Het zal waarschijnlijk niet overal zo zijn, maar mijn toer "enkel post" was eigenlijk al groot genoeg. Daarbij moest ik nog in een andere wijk pakketten doen, waardoor ik gemiddeld 10 à 12 u/dag bezig was. Na 3 weken hield ik het dan ook voor bekeken. Ondersteuning... ja, max 3 weken ja.... als je vast contract krijgt wordt je verondersteld je volledige toer te doen zoals zij het zien. Voor mij moordend werkritme. Verschillende dagen zelfs niet gegeten of naar het toilet geweest tijdens ronde en toch langer dan 10 u/dag gewerkt. Mij zien ze nooit meer bij Bpost!!!!!
14 March 2017
Same location
hulppostman (Current Employee) - Oostende
Ik ben dus hulppostman in het bedrijf Bpost. Mijn dag begint verschillend van uur dit varieert van ten vroegste 04:00 en ten laatste 05:30. Dan begin je je dienst uit te smijten of begin je brieven te sorteren voor verschillende diensten. Daarna smijt je je eigen dienst uit doe je je adresveranderingen en zo, scan je je pakken in en aangetekende zendingen, eventueel pensioenen. Dan neem je alles samen en vertrek je naar je beginpunt met de auto of fiets of bromfiets en begin je je ronde te doen tot je gedaan hebt. Dan kom je naar binnen om alles terug uit te scannen. Mijn werkdag eindigt altijd verschillend van uur want dit kun je nooit op voorhand weten door het veel of niet veel werk.
Pros
altijd stipt betaald
Cons
je weet nooit welke dag je tegemoet gaat