bpost

All
Belgium419 reviews
Found 148 reviews matching the search
See all 435 reviews
To be working at Bpost Belgium is hard and demanding job. You work to start very early and mostly work more then 50 hours per week. There is always excessive work but payment is same.
Pros
finish early and go back home
Cons
Long hours and different working environment. You work all the time outside.
Salaire correct par rapport aux heures prestées dans le transport. Si je dois donner un point négatif. C'est le changement constant d'horaire qui pose problème avec une vie famille
Pros
Sécurité d'emploi, un job peu stressant à terme et avantage extra légaux
Cons
Les horaires trop changeant
on vous ruine votre santé sans scrupule puis on vous jette comme un mal propre
Pros
temps de travail
Cons
difficulté physique
Volledige afzondering van buitenwereld
Geen gsm of dergelijke toegestaan wegens onuitgegeven collecties waar je mee te werk gaat
Pros
Goed betaald
Cons
Vroege of lates
Au début de ma mission, tout se passait pour le mieux.

Au bout de 7 mois de service chez eux, sans être malade une seule fois, en étant disponible tout le temps, en me donnant à 100% et en étant la plus droite possible, je n'ai pas pu rester dans l'entreprise.

A cause d'accusations et de mensonges non fondées sur mon travail ainsi que ma personnalité et sans pouvoir m'expliquer, ils n'ont pas voulu prolonger ma mission intérim et me mettent dans une situation qui n'est vraiment pas confortable pour moi.
Je transférais l’argent de la Belgique à un autre pays.
Je fessais le triage des colis.

Je donnais les colis aux gens.
Certe, le travail paraîtra très difficile au départ. Après quelques mois d'expérience et le rythme attrapé, le travail sera toujours assé difficile mais le ressenti se fera moins sentir grâce à l'expérience.

Le salaire est correct et l'entreprise offre stabilité d'emploi, sécurité et possibilité d'évoluer.
Pros
La libertée, l'ambiance au travail etc
Cons
La pénibilité de travail à certains moments de l'année
het enige leuke eraan is het contact met de mensen, van je bazen moet je niets verwachten! Ze weten niet eens hoe de post werkt, het is altijd een ander zijn fout! Ook collega's zijn goed genoeg om een mes in je rug te steken, als beginner moet je al veel geluk hebben om op tijd thuis te zijn, alles wat je meer presteert is voor eigen rekening!!!
en voor de dames, als je jong en mooi bent kan je bij Bpost Antwerpen centrum alles gedaan krijgen en kan je binnen de 2 maand nog opklimmen naar een hogere post!!

er is een gezegde onder post personeel "de logica stopt waar bpost begint"
Cons
de bazen
Formation quasi inexistante, ce qui allonge considérablement les tournées.
C'est la débrouille individuelle.

J'étais très motivé, mais la formation promise n'arrive jamais, on est payé 7h36, l'absence de formation nous en fait prester 12 ! Au-delà des 7h36 ...c'est du bénévolat, après intérim puis cdd j'ai arrêter.
Pros
Les collègues sont sympa.
Cons
Absence de formation, stress et très longue journées pour un salaire minime
travailler chez bpost: ce sont des journées chargées de travail, deplus, tu rencontre differente culture et une shouette equipe.
Pros
cheque repas d'une valeur de 8 heures
En gros. J aimais énormément mon travail plus de 10 ans chez Bpost car j aimais le contact clientèle. Parcontre la manière dont ils considéraient leur personnel. Vente forcée par des arguments non cohérents. Harcèlement... Je n en pouvais plus. J étais à bout et pourtant je me donnais à fond pour aider mes clients et tjs avec le sourire.
Pros
salaire pas négligeable. Proche de la clientèle: mon domaine
Cons
Pression sur les vente, abus de pouvoir, harcèlement, injustice
une agréable collaboration un salaire bien rémunérer un travaille assez facile
Er kunnen wel wat punten bijgeschaafd worden onder andere het loon en de werkdruk
Werk is geen probleemmaar die teamlaeders moeten wat respect hebben voor personeel
Het zal waarschijnlijk niet overal zo zijn, maar mijn toer "enkel post" was eigenlijk al groot genoeg. Daarbij moest ik nog in een andere wijk pakketten doen, waardoor ik gemiddeld 10 à 12 u/dag bezig was. Na 3 weken hield ik het dan ook voor bekeken. Ondersteuning... ja, max 3 weken ja.... als je vast contract krijgt wordt je verondersteld je volledige toer te doen zoals zij het zien. Voor mij moordend werkritme. Verschillende dagen zelfs niet gegeten of naar het toilet geweest tijdens ronde en toch langer dan 10 u/dag gewerkt. Mij zien ze nooit meer bij Bpost!!!!!
Alles moet haastig gebeuren, begripvolle teamleiders. Teveel stress voor mij zodat ik in ziekteverlof ben beland. Goeie bedrijfscultuur.
Cette entreprise propose un salaire correct pour la fonction, mais un niveau de stress au travail élevé, suite aux différentes réorganisations et à l'absence répétée de collègues de travail, ce qui implique la répartition de leur travail journalier sur leurs autres collègues.
Werken aan een hoogtempo maar wordt er goed voor gecompenseerd door pauzes die lang genoeg zijn. Alle collega's zijn vriendelijk tegen mekaar en helpen elkaar zo nodig. soms hier en daar technische problemen maar werd snel opgelost.
ik ben ontslagen omdat ik 16000 per dag nieuw geld moest aantrekken, ben gestart in april moest wachten tot sep vooralleer alle papieren in orde waren, niemand hielp me, geen inburgering gehad, alle systemen van computer zelf moeten leren, de bankcoach komt praten maar niet coachen, dan in dec wham slechte beoordeling terwijl ik nog maar 3 maanden echt bezig ben met afspraken maken van klanten die honderd keer gebeld zijn geweest en die steeds niet wilde beleggen. in een regio waar geen geld is, en daar waar ik geen echt potentiele klanten mag bellen.
Komt er plots een nieuwe (slechte manager ) die zich niet komt voorstellen maar direct over slechte cijfers begint , geen kantoor cijfers maar persoonlijke cijfers iets waar ik voordien nog niet van gehoord had. het zij zo die man is een slechte manager iemand die echt geheel niet kan coachen die over lijken gaat om zijn cijfers te behalen die geen respe-ct heeft voor niemand.

shoonmoeder stierf in die periode niemand maar ook niemand heeft gecondoleerd.
en die bullebak stond dag voor begrafenis over cijfers te zagen wat interesseert mij dat die dag.
alle evolutiegesprekken zijn er steeds kantoorhouder , bankcoach,manager en die onvriendelijk slechte coah (nieuwe manager)bij waarom ??

een evolutiegesprek gaat tussen meerdere en tussen een werknemer en is volledig afgestemd op waar beter kan waar je moet leren maar niet over cijfers en om dingen te controleren dat moest normaal vooraf gebeurd zijn

nu kan ik mijn hart uitstorten omdat ik zelf opgeleid ben om coachings te doen op heel hoog niveau en dat er binnen bpost
 - more...
J'ai aimé travailler pour bpost,
Malheureusement les supérieurs écoute trop les on dis ex...

Sinon les collègues sont top (même si comme partout il y a des doubles faces!
Pros
Salaire, bonne entente avec les autres collègues
Cons
Stress des supérieurs, supérieurs qui préfère écouter les on dis des autres...
Hard werk voor het loon. Het is some heel zwaar zeker voor zen student
Pros
Maaltijdcheque