Brainbridge Employee Reviews

4,8Pay & Benefits
4,3Job Security & Advancement
Showing all 4 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Zeer open, vlakke bedrijfscultuur waar mensen echt mensen zijn, geen nummer
Sales Assistant (Current Employee) –  Antwerpen (stad)17 June 2019
Nog nooit ben ik een bedrijf als Brainbridge tegen gekomen, waar mensen zo goed behandeld worden. Hier ben je echt een deel van de familie en geen nummertje in de grote hoop.

Je kan ten alle tijden bij de collega's met alles terecht en altijd staat er wel iemand voor je klaar met de glimlach.

Als persoon wordt je binnen Brainbridge automatisch gestimuleerd om elke dag het beste uit jezelf te halen, wat je dan weer automatisch laat groeien als persoon en binnen het bedrijf, met de nodige appreciatie die daarop volgt.

The sky is hier the limit en ver daar voorbij.

De goede sfeer, de collega's, de mogelijkheden naar toekomst toe en zelfstandigheid/vrijheid in je functie zorgen ervoor dat je elke dag met de grote glimlach komt werken.

Brainbridge, de werkgever die aanvoelt als familie en de job die je niet ervaart als werken. Wat wil een mens nu nog meer?
Pros
Sfeer, collegialiteit, vlakke structuur, open communicatie
Cons
Nog geen ontdekt.
Was this review helpful?YesNoReport
Very professional Sourcing company
Senior SAP EWM Consultant (Current Employee) –  Brussels14 June 2019
Brainbridge has a broad focus and in-depth knowledge providing customers very good expertise on a short notice. They also have a very open en communicative company culture not only towards us, consultants but also towards their customers. They give us, consultants, feedback on each step in the hiring proces
Pros
Open, communicative culture
Was this review helpful?Yes 1NoReport
Topbedrijf
Marketing & Growth Officer (Current Employee) –  Antwerpen (stad)14 June 2019
Je komt denk ik zelden een bedrijf tegen zoals Brainbridge, waar zowel hard werk als fun centraal staan!
Mensen worden heel hard geapreccieerd binnen het bedrijf en krijgen ook alle kansen om door te groeien.
Zelf ben ik begonnen als Sales Assistant en ben na 2 jaar kunnen doorgroeien naar Marketing & Growth Officer omdat daar mijn interesse lag.

Ook de waarden (Reliable, Ambitious, Fast, Fun, Flexible) passen perfect bij waar Brainbridge voor staat en waar ik zelf voor sta en het is fijn om je zo te kunnen vereenzelvigen met een bedrijf.
Pros
Heel open bedrijfscultuur Doorgroeimogelijkheden Fun factor Teamwork Ambitieus Flexibele werkuren
Cons
Geen enkel minpunt ervaren tot op heden
Was this review helpful?Yes 2NoReport
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Brainbridge. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,5Work/Life Balance