BrightAnalytics

BrightAnalytics Employee Reviews

Showing all 3 reviews
Als Business Analyst bij BrightAnalytics moet je niet rapporteren aan 10 mensen die boven je staan in de hiërarchie, maar sta je in rechtstreeks contact met de klant. Hierdoor voel je je echt belangrijk in het bedrijf en voel je dat het geleverde werk wordt geapprecieerd door de eindgebruiker. Daarnaast denk je mee in de analysefase van het product waardoor je vaak in overleg staat met het team van developers wat zeer leerrijke kennis oplevert. Je werkt in eigen streek waardoor je na het werk op een mooi uur thuis komt ipv nog uren in de file te hoeven staan. Je komt terecht in een jong, leuk en ambitieus team, in een omgeving waar je veel kennis kunt opdoen en waar de dagelijkse inspanningen van de werknemers worden beloond met een open bar op vrijdag, een jaarlijkse teambuilding in het buitenland en enkele teamactiviteiten door het jaar. Het laatste grote pluspunt is dat je terecht komt in een zéér ambitieus bedrijf met een groot potentieel. Dit zorgt voor veel groeimogelijkheden voor zowel het bedrijf als de werknemers.
Pros
Open bedrijfscultuur, veel verantwoordelijkheid, groeimogelijkheden, ambitieuze zaakvoerders
Werken bij BrightAnalytics is een zéér aangename ervaring. De open bedrijfscultuur zorgt voor een leuke verstandhouding tussen alle collega's. Teambuildings, de vrijdag wat blijven hangen, etc., aan alles merk je de goede sfeer binnen het bedrijf. Je takenpakket is, onafhankelijk van je functie, uitgebreid waardoor je dagen steeds verschillen. Nieuwe uitdagingen en kennis krijg je er hier gratis bij. Als Business Analist ben je het aanspreekpunt tussen het bedrijf en de klant, door de verscheidenheid aan klanten kom je met verschillende sectoren in aanraking. Een oplossing op maat vinden voor die specifieke klant/sector heeft steeds een grote voldoening. Ik kan me geen betere plek bedenken om te werken en raad BrightAnalytics dan ook aan iedereen aan!
Pros
groeimogelijkheden, zelfstandig, open bedrijfscultuur
BrightAnalytics is een groeiende scale-up. Je dag begint tussen 7u30-9u30 (hello glijdende uren) dus als ochtend- of avondmens zit je hier goed. Na iedereen een goeiemorgen te wensen in het Bright kantoor begin je aan je werkdag. Met of zonder je dagelijkse 'kaffie'. Problemen of moeilijkheden? Say no more, je collega's staan voor je klaar om je te helpen. In onze open bedrijfscultuur staat vragen vrij. Tijdens de middagpauze brengt het team elkaar graag op de hoogte van de nieuwstopics, goeie netflixseries of leuke feestjes die eraan komen. Na het werk rij je stressvrij naar huis want... geen file. En geniet je op tijd van je avond. Oh ja, soms moet je weleens overwerken... Dan gaan we namelijk een activiteit doen met het hele team! Ook een jaarlijks teambuildingsweekend in het buitenland mag je meerekenen. Kortom, kom hier werken, 't is hier 'bere' tof.
Pros
Veel teambuildings, open bedrijfscultuur, filevrije omgeving
  1. Employee Reviews