Brustor Reviews

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Entreprise agréable
Polyvalent (voormalige medewerker) –  Geluwe1 maart 2018
une entreprise familiale, ou la polyvalence et de rigueur et ou les possibilités d'évolutions sont bien réelles, certains poste sont lourd mais les horaires sont très appréciables
travail tres agreable
operateur montage (voormalige medewerker) –  Gullegem, VLG16 juni 2014
Arriver sur le poste inventaire de se qui manque puis commencer par ordre de fabrication et de taille

Concernant mes collaborateur je n'en avais pas j'étais entièrement indépendant et polyvalent .

L'aspect le plus difficile du poste étais le poids des stores assez lourd et parfois suivre un cadence très rapide .

Et pour l'aspect agréable du poste étais le faite que j'étais indépendant
Pluspunten
bonne ambiance
Minpunten
aucune
pas d'évolution
ouvrier polyvalent (voormalige medewerker) –  Geluwe, VLG13 december 2013
entreprise aux méthodes peu innovente, avec énormement de rupture de stock et ne permettant aucune évolution dans votre carriere malgrés tout le salaire reste convenable malgrés un travail lourd
Pluspunten
cheques repas
Minpunten
pas de prime d'ancienneté
Seizoensarbeid
arbeidster (voormalige medewerker) –  Geluwe2 oktober 2013
Het bedrijf draaide aan 150% tijdens de zomerperiode om dan tijdens de winter bijna volledig stil te vallen gedurende november, december, januari en februari. daarom ook misschien dat de meeste arbeiders met een interimcontract daar ook niet echt gewaardeerd werden. Na een paar maanden stopte het toch en voor iedere opgever stonden er drie nieuwe kandidaten klaar. Er werd mij maanden aan een stuk een vaste job beloofd en op het einde van de rit voldeed ik zogezegd ineens niet meer aan de normen en was er geen vaste job . Ik heb daar maanden lang heel zwaar werk gedaan, heel vuil werk ook en werd er uiteindelijk niet voor beloond. Wat volgens mij veel zegt op het beleid door de directie.
De meeste collega's vielen heel goed mee, al was er ook veel jaloezie, met het oog op het vast contract dat misschien kwam op het eind van het seizoen.
Pluspunten
Maaltijdcheques en meer loon tijdens de zomerperiode door overuren.
Minpunten
Seizoenswerk
Claim deze Bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Brustor. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,8

3,8Werk-Privé Balans
3,8Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over Brustor gesorteerd op locatie