Brustor

Brustor Employee Reviews

All
Belgium7 reviews
Showing all 7 reviews
Entreprise correct mais manques d’humanité de la part des responsable et patrons.
Pas beaucoup de vie familiale , beaucoup d’heures de travail , mauvaise organisation et très physique !
Pros
Bonne ambiance et solidarité
Cons
Stressante et très physique
une entreprise familiale, ou la polyvalence et de rigueur et ou les possibilités d'évolutions sont bien réelles, certains poste sont lourd mais les horaires sont très appréciables
werken werken werken .en verder werken om later huisje te koopen
Pros
pauze voor en sigarettje te roken
Cons
geen bier .ik drink geen alchool
Arriver sur le poste inventaire de se qui manque puis commencer par ordre de fabrication et de taille

Concernant mes collaborateur je n'en avais pas j'étais entièrement indépendant et polyvalent .

L'aspect le plus difficile du poste étais le poids des stores assez lourd et parfois suivre un cadence très rapide .

Et pour l'aspect agréable du poste étais le faite que j'étais indépendant
Pros
bonne ambiance
Cons
aucune
entreprise aux méthodes peu innovente, avec énormement de rupture de stock et ne permettant aucune évolution dans votre carriere malgrés tout le salaire reste convenable malgrés un travail lourd
Pros
cheques repas
Cons
pas de prime d'ancienneté
Het bedrijf draaide aan 150% tijdens de zomerperiode om dan tijdens de winter bijna volledig stil te vallen gedurende november, december, januari en februari. daarom ook misschien dat de meeste arbeiders met een interimcontract daar ook niet echt gewaardeerd werden. Na een paar maanden stopte het toch en voor iedere opgever stonden er drie nieuwe kandidaten klaar. Er werd mij maanden aan een stuk een vaste job beloofd en op het einde van de rit voldeed ik zogezegd ineens niet meer aan de normen en was er geen vaste job . Ik heb daar maanden lang heel zwaar werk gedaan, heel vuil werk ook en werd er uiteindelijk niet voor beloond. Wat volgens mij veel zegt op het beleid door de directie.
De meeste collega's vielen heel goed mee, al was er ook veel jaloezie, met het oog op het vast contract dat misschien kwam op het eind van het seizoen.
Pros
Maaltijdcheques en meer loon tijdens de zomerperiode door overuren.
Cons
Seizoenswerk
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
Ask a question about working or interviewing at Brustor. Our community is ready to answer.
3,6
3,4