BTV

All
Belgium3 reviews
Found 3 reviews matching the search
See all 8 reviews
Een job bij BTV is een job met tal van voordelen. Er is veel menselijk contact en er heerst een moderne bedrijfscultuur. Collega's gaan amicaal met elkaar om en je voelt je er meteen thuis.

Geen twee dagen zijn hetzelfde hier. Dat geldt zowel voor de collega's inspecteurs als voor de administratieve vleugel. Dat maakt deze job voor mij blijvend interessant. Ik heb contact met collega's, klanten en leveranciers over het hele land en dat is bijzonder leerrijk. Ook van mijn collega's inspecteurs hoor ik dat ze dit contact met veel verschillende klanten echt waarderen. Soms hoort daar dan een straf verhaal bij, wat we hier op kantoor natuurlijk in mindere mate beleven.

Daarbij komen natuurlijk ook nog de aantrekkelijke verloning én extralegale voordelen. In de korte tijd dat ik hier werk, zag ik al collega's die maar niet op pensioen wilden, dat vat de voordelen van een BTV-job mooi samen, denk ik.

Dus twijfel niet en stel je kandidaat! Tot binnenkort?
Pros
aangename werkuren, altijd fijne sfeer, mooi loon
Cons
soms wat kafkaësk (maar dat hoort bij de sector)
Werken bij BTV is elke dag opnieuw een leuke en boeiende uitdaging.

BTV biedt mij enorm veel mogelijkheid om bij te leren en elke dag nieuwe dingen te kunnen en mogen doen.

Ik raad je zeker aan om bij ons te solliciteren en mijn nieuwe collega te worden!
- Rapportage van wettelijke inspecties
- Correcte verhandeling van de rapporten

- Verzending naar de klant via e-mail

- Algemeen klassement

- Backup planning elektriciteit
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at BTV?
See more BTV reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at BTV. Our community is ready to answer.
4,8
4,6