Buckman

3,4Job Security & Advancement
4,0Culture
Found 2 reviews matching the search See all 92 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Internationaal bedrijf met goede doorgroei mogelijkheden
Technologie Manager Packaging EMEA & Rusland (Former Employee) –  Gent België15 August 2014
Een typische werkdag bestaat niet in deze functie bij Buckman, door de uitgestrektheid van het werkgebied (EMEA) is mijn werkplek iedere dag weer ergens anders met andere collega's.

Door de veelzijdigheid van de functie heb ik wel nieuwe zaken geleerd zoals het opzetten van een marketing campagne, leiden van projecten en het intern promoten van nieuwe producten. Tevens heb ik mijn vaardigheden als trainer verder kunnen ontwikkelen.

De Amerikaanse directie heeft moeite in te zien dat we binnen Europa te maken hebben met veel verschillende culturen, in mijn ogen worden dan ook niet altijd de juiste beslissingen genomen.

Zoals in ieder bedrijf zijn er veel verschillende karakters binnen Buckman, de tijd dat ik echter met collega's kan doorbrengen is beperkt.

iedereen binnen heel Europa op een lijn te krijgen, zodat we allemaal hetzelfde verhaal verkopen naar de klant.

Veelzijdigheid, ruimte voor eigen initiatief, werken in veel verschillende landen,
Pros
Veel vrijheid, mogelijkheden voor creativiteit en proactiviteit.
Cons
Zeer Amerikaans, soms amateuristisch, privé werk balans.
Was this review helpful?YesNoReport

See more Buckman reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Buckman. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,2