C&A Employee Reviews in Boom

Found 8 reviews matching the search
See all 5.440 reviews
Collega waren zeker respectvol grapig en hard weende mensen .
mensen voor dat je bij C&A begint denkt goed na want ze hangen met leugens aan mekaar en vaste contracten vergeet het dat wordt je wel aangesmeerd maar het zijn leugens . voor dat loon moet je hard werken . ik heb er gewekt ik weet wat C&A is echt geen aanrader .
Pros
Cons
veel leugens vertellen van ui het kader
As a Logistics Assistant, I worked with friendly co-workers
Nogal zwaar werk en snel vervelend. Lunctijd en pauzetijd is goed.
Pros
Gratis koffie, chocomelk, ...
Ik heb hier gewerkt als Jobstudent. Het is een leuk bedrijf maar met weinig doorgroeimogelijkheden.
'S morgens vroeg kom je op het werk aan, de verantwoordelijk doen een morgen woordje over dag en wat er allemaal moet gedaan worden en de hoeveelheid dat er door moet gegaan worden. Je leert zelf heel snel alles bij wat er allemaal moet gebeuren en wat er allemaal is en in het begin geven ze u een peter die u alles uitlegt. Zeer leuke collega's!! Het moeilijkste in begin waar de papieren als je de camion moest lossen, maar tevens wel heel leuk.
Pros
weekwerk
Cons
geen ontwikkeling mogelijkheden
In het begin is het altijd zwaar maar naarmate van tijd begrijp je alles zeer goed en krijg je het werk al snel onder de knie.
Pros
hulp van medewerkers
Het is hard werken en vroeg opstaan. Je moet vooral tegen druk kunnen, want er wordt veel van je verwacht als je aan de baan staat. Men verwacht dat je doorwerkt en niet luiert, collega's en directie zijn vriendelijke mensen. Kortom, in C&A heb ik geleerd dat werken zeer hard en vermoeid kan zijn, waardoor ik nu streef om een heel goed diploma te halen en niet zo'n zwaar werk moet uitoefenen.
Pros
goedkope lunch