C&A Employee Reviews for Verkoper (m/v)

Verkoper (m/v)13 reviews
Belgium13 reviews
Found 13 reviews matching the search
See all 5.351 reviews
Gezellige werkomgeving, aangename collega's, respect van de werkgevers tegenover de werknemers, niets op aan te merken
Ik vond C&A Oostende het beste werkgevers dat ik tot nu toe heb gehad , zeer coöperatief werken en collega’s waren altijd te spreken als er twijfels waren over wat er moest gedaan worden.
ik heb veel bijgeleerd in dit bedrijf, ik heb geleerd hoe ik kassa werk moet doen waardoor het voor mij zeer makkelijk zal zijn om in andere winkels kassa te doen
De uurroosters worden goed gerespecteerd. ieder weet wat zijn taak van de dag is.
De administratie wordt heel goed opgevolgd en alles wat je nodig hebt wordt heel prompt verstuurd.
Pros
Maaltijdcheques en ecocheques
Heb een halfjaar gewerkt bij C&A Kuringen.
Nieuwe mensen worden er gepest en geviseerd en vals beschuldigd, hier word niets aan gedaan door de verantwoordelijke ipv dat zij er iets aan doen doen ze gewoon mee.
Pros
Cons
te veel om op te noemen
- het was een gezellige ervaring en toffe collega's
Pros
lange pauzes
Cons
klein keukentje
gezellige werkomgeving , toffe collega's en goede werkervaring
Pros
leerervaring, enz...
Cons
Beginperiode superleuk en gezellig. Met het verloop der jaren en vooral naar het einde toe werd de sociale firma een cijferbedrijf waar enkel nog de centen telden en de mensen minder belangrijk werden.
Pros
correcte betaling
Bij C&A te werken is erg leuk.
Het is een goede sfeer bij C&A, met collega's en ook met de werkgever verstaat men zich goed.

Ik heb veel geleerd bij C&A.

Hoe man retouches doet of kassa bediend en ook met klanten omgaan.
Pros
je mag iets te drinken mee naar de winkel neemen
Ik vond het een leuke en aangename vakantiejob, omdat ik contact ben met de klanten, goed gestructureerd en orde
Pros
structureel
Cons
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at C&A?
Een zeer leuke stage. Blij dat ik deze kans gekregen heb. Het was een toffe werksfeer met toffe collega s die altijd bereid waren te helpen indien nodig. Ook heb ik in C&A te Brugge (Steenstraat) veel geleerd. Jammer dat ik me niet verder kunnen bewijzen heb en dat het stopte na de stage van 3 maand. Wat ik het leukste vond aan deze job was het plooien van de kleren winkel net houden en vooral de klanten bijstaan met raad & daad. Het minst leuke eraan was s morgens de goederen doen (vracht) was in het begin aanpassen en ingewikkeld maar na een tijdje was ik er gesmeerd in. De directie was correct en beleefd als je vragen had kon je ze gerust stellen.
Pros
1u pauze als je volle dag deed.
Cons
Goederen sorteren (vracht). Na een tijdje ging dit beter.
er was elke dag een vast dagindeling gemaakt , wie wanneer kassa deed en wie wanneer pauze had e.d.
elke dag kreeg elke verkoopster een taak Bv. wie de levering deed of wie de paskamers in orde moest houden.
Pros
korting op het eten van de naastgelegen brasserie
Mijn dagelijkse taken in C&A Carnotstraat bestond uit het kassawerk, invakken van kleren, meehelpen met camion en alles sorteren zodat het klaar is om in de winkel te hangen. Ik mocht ook de herenafdeling mee beheren en dit heb ik met veel plezier gedaan. Ik ben zeker ook flexibel, want als ze me vroegen om even de jongensafdeling of damesafdeling te doen, ging ik direct meehelpen! Controle's van de paskamers is ook een alledaagse taak in deze winkel. Ik heb enorm veel geleerd in C&A, ben in juli 2011 begonnen met 0% ervaring in een kledingzaak en moet zeggen dat ik nu enorm veel heb geleerd na 1 jaar ervaring in deze winkel.
Mijn collega's hielpen me met alles, gaven me tips bij alles wat ik deed zodat ik alleen maar beter en beter kon worden in dit vak. Zij waren mijn steun dit hele jaar, dus heb ik natuurlijk ook een hele goede band gecreëerd met deze mensen. Ik ben ze voor alles dankbaar! Een goed team zorgt voor goede prestaties!
Pros
de uren, de collega's, de duidelijkheid over de taken
Cons
floormanager die nog teveel fouten maakt en waar je zelf niets van kan leren.
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at C&A. Our community is ready to answer.
4,1
Based on 5.351 reviews