Carglass

Carglass Employee Reviews

See all 342 reviews
Ik werkte hier 6 maanden met weekcontracten van synergie. Uren kende je goed vooraf,loon was goed,pauze ook. Veel collega's zien komen en gaan!je bent vervangbaar en dat laten ze je ook weten.je moet een bepaald %halen of je ligt er op het einde van de week uit.doen lief in je gezicht(je coach)...na 6 maanden plots geen nieuwe weekcontract?terwijl alles goed ging?achteraf gehoord dat de coaches een kliekje zijn en als er iemand je niet graag heeft dan kunnen ze je eruit zetten.nu snap ik waarom er zoveel komen en gaan.heel jammer want de job zelf was leuk en betaalde goed.
Bij Carglass ben je deel van een familie die samenwerkt aan eenzelfde doel. Customer delight staat hoog aangeschreven en dit gevoel wordt doorgetrokken naar de werkvloer. Er worden regelmatig teammeetings georganiseerd om op de hoogte te blijven van de gang van zaken. Daarnaast zijn er ook teambuildings en personeelsfeesten die helpen de teamspirit hoog te houden.
Pros
Mogelijkheid tot lunch bestellen, gratis koffie en water
Cons
Soms te weinig info van management
Bonjour je vous transmets mon expérience au sein de cette belle société qui vend du rêve de ces gens qui travaille Dans cette Société J’ai occupé le poste en temps que Deviseur en carrosserie Et j’ai eu aucune formation malgré qui m’ont recruté Omar toujours des bâtons dans les roues le management est vraiment ridicule aucunecommunique vraiment rien aux personnels ou ou vendu rêve aux membres du personnel on m’a mis dehors soi-disant pour soucis de production je vous recommande pas de postuler au sein de cette belle société comme ils disent
Pros
Vends du rêve aux membres du personnel
Cons
Aucune qualification est aucune Management rien de sérieux
Polecam każdemu pracę w tej firmie indywidualne podejście do każdego
le problème est que les gens ne sont jamais content et pour la plupart , un monteur est un chien au ordres de sont maitre , le civisme n'existe presque plus .De plus les chefs ont peur que vous preniez leur places , il existe une certaine pression qu'il ne devrait pas exister. le monde du travail d'aujourd'hui transforme les gens en égoïstes et malveillants . on nous divise pour mieux nous contrôler.
Très bonne entreprise, un réel gout d'y faire carrière.
Avantages
Bonne ambiance avec les collègues, cadre de travail agréable, direction ouvertes aux idées nouvelles et réactive
je bent op je eige te werk management niet goed middaglunches te kort leren orderpicken
Pros
aangename werkgevers
plus tôt sympas, un peux physique cette expérience ma a pris beau coups de choses sur cette entreprise que je ne voyais pas comme ça
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Carglass?
De klant staat centraal, maar ook voor de werknemers worden zeer veel inspanningen geleverd.
Carglass is een supertof bedrijf om voor te werken ! Heel veel doorgroeimogelijkheden. Afwisselende job, toffe baas,...
Pros
Opleidingsmogelijkheden
Cons
Niet ideaal voor vrouwen
équipe sympathique et très dynamique management excellent, à souligner !! travail apprécié (secteur automobile) contact clientèle très apprécié
ayant effectue des réparations a domicile j ai apprécié rencontrer les clients et des environnements toujours different
Pros
outils de travail de qualité
Cons
le manque de stabilité de l emploi
le but de cette société est de servir au mieux ses clients, qu'ils repartent toujours satisfait.
See more Carglass reviews
You may want to try: