Christelijke Mutualiteit Reviews

6 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 7 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Super gezellige werkomgeving, leuke collegas
Administratief bediende (voormalige medewerker) –  Sint-Niklaas22 juni 2017
Werken bij de CM was voor mij een droom dat uitkwam. Ik ging met een lach werken. Ik had leuke collega's en een heel lieve supervisor.
Pluspunten
Glijdende uren
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 3Rapporteren
Open ruimte kantoor met ongeveer 20 collega's
Maatschappelijk werker & (thuis) zorg (voormalige medewerker) –  Oostende8 februari 2016
Ik doet stage bij CM Oostende elke dinsdag, datums; 5, 12, 19, 26 januari, 23 februari, 1, 8, 15 maart, 12, 19, 26 april, 3, 10, 17, 24, 31 mei en dan nog 7, 14 juni dan is het blockstage 20 juni tot 23 juni. Ik heb nog veel bijgeleerd; Logopedie voorschriften inbrengen in hun systeem, controleren of dat ze deze dagen echt geweest zijn naar de logopedie, controleren als dµhet bedrag in orde is...

Ik vind het nog leuk deze stage, maar behalve sommige collega's zijn niet zo vriendelijk in het bedrijf en buiten.
Pluspunten
Je mag werken op je eigen tempo
Minpunten
?
Was deze review waardevol?Ja 9Nee 5Rapporteren
Daar leeft het!
Indicatiesteller (voormalige medewerker) –  Hasselt België6 februari 2016
Positief = vrijheid door de glijdende uren.

Moeilijkste = de hokjesmentaliteit + te eng afgebakend werkterrein,
Soms ook mentaal zwaar als je bij mensen thuis zware en moeilijke situaties tegenkomt.

Leukste = tijdens de bezoeken aan huis kom je in contact met veel mensen van verschillende leeftijden uit alle lagen van de bevolking.
De opleidingen zijn meestal levendig en origineel gebracht.

Toffe en minder toffe collega's. Overheersend = het veelvuldige geroddel en negativiteit.
Inconsequente aanpak van leidinggevende. Persoon staat er niet, heeft moeilijkheden om vergaderingen te leiden, komt niet op voor eigen mensen.
Te laks beleid in het algemeen.
Veel vriendjespolitiek.

Ik heb geleerd dat niet alles is zoals het van buiten af lijkt. Juiste persoon op juiste plaats blijkt geen fabel. Ik leerde hieruit wat ik zelf belangrijk vind in een werksetting en wat ik vooral niet meer wil.
Op menselijk vlak heb ik leren relativeren en respectvol stille bewondering opbrengen voor moeilijke en zware situaties waarin nog te veel mensen (verdoken) leven.
Pluspunten
verloning + secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Hokjesmentaliteit
Was deze review waardevol?Ja 20Nee 1Rapporteren
Het Economaat
administratief medewerker economaat (voormalige medewerker) –  Brugge14 september 2015
Veel afwisseling 's morgens
Tijdens namiddag eentoniger
Postverdeling, bestellingen, verzendingen en drukwerk
Het moeilijkste is de inwerking in het programma Papyrus
De directie mag wat sneller ingrijpen als het nodig is, meer begeleiden aan het begin, is beetje laks wanneer ik vroeg naar feedback...niks aan de hand...twee weken nadien is opeens niks goed
Ik heb niet zoveel over het werk bijgeleerd maar wel veel over mezelf: wat doe ik graag? Wat wil ik?
Pluspunten
Glijdende uren
Minpunten
Soms saai als er weinig werk te doen is
Was deze review waardevol?Ja 24Nee 5Rapporteren
Aangename en Rustige omgeving
Administratief Medewerker (voormalige medewerker) –  Oostende26 februari 2015
Bij dit bedrijf was het zeer aangenaam om te werken. De werksfeer was zeer rustig. Ik had mijn taken en moest zelfstandig werken. Na een paar maanden groeide ik in het bedrijf. Mijn collega's waren zeer vriendelijk en lieten mij ook samen groeien met hun. Na een tijdje gaven ze me meer en meer verantwoordelijk en vertrouwen.
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
Incheck klok
Was deze review waardevol?Ja 19Nee 3Rapporteren

Zie meer reviews over Christelijke Mutualiteit

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Christelijke Mutualiteit. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,6Werk-Privé Balans