Christelijke Mutualiteit

Christelijke Mutualiteit Employee Reviews

Found 11 reviews matching the search
See all 12 reviews
Goede werkgever, goede uren, goed loon, goede toffe aangename collega’s.
Pros
Flexibele uren, loon
Cons
Geen vast contract.
Je contract word niet verlengd je krijgt geen vast contract er worden om de haverklap mensen ontslagen zonder geldig reden. Er wordt geen rekening gehouden met inwerk periode. Saaie werkomgeving niet alle collega’s zijn even sociaal. Teamleider denkt alleen aan zichzelf. Ze behandelen je als een robot verwachten dat je perfect bent en super snel werkt. Het loon ligt dan ook superlaag voor wat ze van je verwachten. Kortom geen aanrader.
Pros
Cons
Koffiemachine altijd defect, slechte werkomgeving, asosciaal collega’s
Ik werd er schandelijk behandeld. Na 1 dag moest ik reeds op gesprek komen. Mijn tempo was zogezegd niet hoog genoeg. IK was IN OPLEIDING! Er werd ook geen rekening gehouden met mijn argument dat hun software systeem om de haverklap uitviel. ER werd achter mijn rug geroddeld over mij. Mijn raad : Blijf zo ver mogelijk van CM vandaan!
heel veel geleerd op deze stage. Teamwerk flexibele uren
In de loop van de 21 jaar dat ik hier werk , heb ik hier nooit spijt van gehad . De mogelijkheid om door te groeien is er , al is het niet altijd in de nabije omgeving .Hier spreken we iedereen aan met de voornaam en weten we zeer goed wat we van collega's mogen verwachten . De afwisseling in mn job is zalig en het contact met leden en vrijwilligers ook. Als ik deze job , met de verscheidenheid en jaarlijkse uitdagingen kan blijven doen , dan ben ik tevreden . Het verplichte vrijwilligerswerk die opgelegd wordt , kan privé - of het eigen soicaal leven soms wat in de weg staan , maar dit moet je er bij nemen
Pros
variatie in de job, verantwoordelijkheid, elke dag met goesting gaan werken
Cons
meer moeten doen met minder
Het samenwerken met de collega's is hier zeer aangenaam wegens de informele en familiale sfeer. Teambuildings worden aangemoedigd. De uren die moeten worden gewerkt zijn zeer flexibel waardoor er een perfecte balans tussen privé en werk is. Echter wordt er veelal gewerkt met tijdelijke contracten waardoor gemotiveerd komen werken soms moeilijk wordt. Selectiebeleid laat soms ook te wensen over.
Pros
Koffie, collega's, uren
Cons
Doorgroeimogelijkheden, veelal tijdelijke contracten
Werken bij de CM was voor mij een droom dat uitkwam. Ik ging met een lach werken. Ik had leuke collega's en een heel lieve supervisor.
Pros
Glijdende uren
Ik doet stage bij CM Oostende elke dinsdag, datums; 5, 12, 19, 26 januari, 23 februari, 1, 8, 15 maart, 12, 19, 26 april, 3, 10, 17, 24, 31 mei en dan nog 7, 14 juni dan is het blockstage 20 juni tot 23 juni. Ik heb nog veel bijgeleerd; Logopedie voorschriften inbrengen in hun systeem, controleren of dat ze deze dagen echt geweest zijn naar de logopedie, controleren als dµhet bedrag in orde is... Ik vind het nog leuk deze stage, maar behalve sommige collega's zijn niet zo vriendelijk in het bedrijf en buiten.
Pros
Je mag werken op je eigen tempo
Cons
?
Positief = vrijheid door de glijdende uren. Moeilijkste = de hokjesmentaliteit + te eng afgebakend werkterrein, Soms ook mentaal zwaar als je bij mensen thuis zware en moeilijke situaties tegenkomt. Leukste = tijdens de bezoeken aan huis kom je in contact met veel mensen van verschillende leeftijden uit alle lagen van de bevolking. De opleidingen zijn meestal levendig en origineel gebracht. Toffe en minder toffe collega's. Overheersend = het veelvuldige geroddel en negativiteit. Inconsequente aanpak van leidinggevende. Persoon staat er niet, heeft moeilijkheden om vergaderingen te leiden, komt niet op voor eigen mensen. Te laks beleid in het algemeen. Veel vriendjespolitiek. Ik heb geleerd dat niet alles is zoals het van buiten af lijkt. Juiste persoon op juiste plaats blijkt geen fabel. Ik leerde hieruit wat ik zelf belangrijk vind in een werksetting en wat ik vooral niet meer wil. Op menselijk vlak heb ik leren relativeren en respectvol stille bewondering opbrengen voor moeilijke en zware situaties waarin nog te veel mensen (verdoken) leven.
Pros
verloning + secundaire arbeidsvoorwaarden
Cons
Hokjesmentaliteit
Leuke collega's Veel afwisseling 's morgens Tijdens namiddag eentoniger Postverdeling, bestellingen, verzendingen en drukwerk Het moeilijkste is de inwerking in het programma Papyrus De directie mag wat sneller ingrijpen als het nodig is, meer begeleiden aan het begin, is beetje laks wanneer ik vroeg naar feedback...niks aan de hand...twee weken nadien is opeens niks goed Ik heb niet zoveel over het werk bijgeleerd maar wel veel over mezelf: wat doe ik graag? Wat wil ik?
Pros
Glijdende uren
Cons
Soms saai als er weinig werk te doen is
Bij dit bedrijf was het zeer aangenaam om te werken. De werksfeer was zeer rustig. Ik had mijn taken en moest zelfstandig werken. Na een paar maanden groeide ik in het bedrijf. Mijn collega's waren zeer vriendelijk en lieten mij ook samen groeien met hun. Na een tijdje gaven ze me meer en meer verantwoordelijk en vertrouwen.
Pros
Vrijheid
Cons
Incheck klok
See more Christelijke Mutualiteit reviews
You may want to try: