Christelijke Mutualiteit Employee Reviews

Found 7 reviews matching the search See all 8 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Familiale sfeer
Administratief Medewerker (Former Employee) –  CM regio Mechelen-Turnhout30 April 2018
Het samenwerken met de collega's is hier zeer aangenaam wegens de informele en familiale sfeer. Teambuildings worden aangemoedigd.

De uren die moeten worden gewerkt zijn zeer flexibel waardoor er een perfecte balans tussen privé en werk is.

Echter wordt er veelal gewerkt met tijdelijke contracten waardoor gemotiveerd komen werken soms moeilijk wordt.

Selectiebeleid laat soms ook te wensen over.
Pros
Koffie, collega's, uren
Cons
Doorgroeimogelijkheden, veelal tijdelijke contracten
Was this review helpful?Yes 8No 1Report
Super gezellige werkomgeving, leuke collegas
Administratief bediende (Former Employee) –  Sint-Niklaas22 June 2017
Werken bij de CM was voor mij een droom dat uitkwam. Ik ging met een lach werken. Ik had leuke collega's en een heel lieve supervisor.
Pros
Glijdende uren
Was this review helpful?Yes 8No 4Report
Open ruimte kantoor met ongeveer 20 collega's
Maatschappelijk werker & (thuis) zorg (Former Employee) –  Oostende8 February 2016
Ik doet stage bij CM Oostende elke dinsdag, datums; 5, 12, 19, 26 januari, 23 februari, 1, 8, 15 maart, 12, 19, 26 april, 3, 10, 17, 24, 31 mei en dan nog 7, 14 juni dan is het blockstage 20 juni tot 23 juni. Ik heb nog veel bijgeleerd; Logopedie voorschriften inbrengen in hun systeem, controleren of dat ze deze dagen echt geweest zijn naar de logopedie, controleren als dµhet bedrag in orde is...

Ik vind het nog leuk deze stage, maar behalve sommige collega's zijn niet zo vriendelijk in het bedrijf en buiten.
Pros
Je mag werken op je eigen tempo
Cons
?
Was this review helpful?Yes 9No 7Report
Daar leeft het!
Indicatiesteller (Former Employee) –  Hasselt België6 February 2016
Positief = vrijheid door de glijdende uren.

Moeilijkste = de hokjesmentaliteit + te eng afgebakend werkterrein,
Soms ook mentaal zwaar als je bij mensen thuis zware en moeilijke situaties tegenkomt.

Leukste = tijdens de bezoeken aan huis kom je in contact met veel mensen van verschillende leeftijden uit alle lagen van de bevolking.
De opleidingen zijn meestal levendig en origineel gebracht.

Toffe en minder toffe collega's. Overheersend = het veelvuldige geroddel en negativiteit.
Inconsequente aanpak van leidinggevende. Persoon staat er niet, heeft moeilijkheden om vergaderingen te leiden, komt niet op voor eigen mensen.
Te laks beleid in het algemeen.
Veel vriendjespolitiek.

Ik heb geleerd dat niet alles is zoals het van buiten af lijkt. Juiste persoon op juiste plaats blijkt geen fabel. Ik leerde hieruit wat ik zelf belangrijk vind in een werksetting en wat ik vooral niet meer wil.
Op menselijk vlak heb ik leren relativeren en respectvol stille bewondering opbrengen voor moeilijke en zware situaties waarin nog te veel mensen (verdoken) leven.
Pros
verloning + secundaire arbeidsvoorwaarden
Cons
Hokjesmentaliteit
Was this review helpful?Yes 27No 1Report
Het Economaat
administratief medewerker economaat (Former Employee) –  Brugge14 September 2015
Veel afwisseling 's morgens
Tijdens namiddag eentoniger
Postverdeling, bestellingen, verzendingen en drukwerk
Het moeilijkste is de inwerking in het programma Papyrus
De directie mag wat sneller ingrijpen als het nodig is, meer begeleiden aan het begin, is beetje laks wanneer ik vroeg naar feedback...niks aan de hand...twee weken nadien is opeens niks goed
Ik heb niet zoveel over het werk bijgeleerd maar wel veel over mezelf: wat doe ik graag? Wat wil ik?
Pros
Glijdende uren
Cons
Soms saai als er weinig werk te doen is
Was this review helpful?Yes 25No 5Report
Aangename en Rustige omgeving
Administratief Medewerker (Former Employee) –  Oostende26 February 2015
Bij dit bedrijf was het zeer aangenaam om te werken. De werksfeer was zeer rustig. Ik had mijn taken en moest zelfstandig werken. Na een paar maanden groeide ik in het bedrijf. Mijn collega's waren zeer vriendelijk en lieten mij ook samen groeien met hun. Na een tijdje gaven ze me meer en meer verantwoordelijk en vertrouwen.
Pros
Vrijheid
Cons
Incheck klok
Was this review helpful?Yes 20No 3Report

See more Christelijke Mutualiteit reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Christelijke Mutualiteit. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,5Work/Life Balance