Reviews voor Christelijke Mutualiteit in Oostende

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Open ruimte kantoor met ongeveer 20 collega's
Maatschappelijk werker & (thuis) zorg (voormalige medewerker) –  Oostende8 februari 2016
Ik doet stage bij CM Oostende elke dinsdag, datums; 5, 12, 19, 26 januari, 23 februari, 1, 8, 15 maart, 12, 19, 26 april, 3, 10, 17, 24, 31 mei en dan nog 7, 14 juni dan is het blockstage 20 juni tot 23 juni. Ik heb nog veel bijgeleerd; Logopedie voorschriften inbrengen in hun systeem, controleren of dat ze deze dagen echt geweest zijn naar de logopedie, controleren als dµhet bedrag in orde is...

Ik vind het nog leuk deze stage, maar behalve sommige collega's zijn niet zo vriendelijk in het bedrijf en buiten.
Pluspunten
Je mag werken op je eigen tempo
Minpunten
?
Was deze review waardevol?Ja 9Nee 7Rapporteren
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Aangename en Rustige omgeving
Administratief Medewerker (voormalige medewerker) –  Oostende26 februari 2015
Bij dit bedrijf was het zeer aangenaam om te werken. De werksfeer was zeer rustig. Ik had mijn taken en moest zelfstandig werken. Na een paar maanden groeide ik in het bedrijf. Mijn collega's waren zeer vriendelijk en lieten mij ook samen groeien met hun. Na een tijdje gaven ze me meer en meer verantwoordelijk en vertrouwen.
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
Incheck klok
Was deze review waardevol?Ja 20Nee 3Rapporteren

Zie meer reviews over Christelijke Mutualiteit

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Christelijke Mutualiteit. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,5Werk-Privé Balans