Review over Christelijke Mutualiteit van een werknemer

Bekijk alle reviews over Christelijke Mutualiteit

Familiale sfeer
Administratief Medewerker (voormalige medewerker) –  CM regio Mechelen-Turnhout30 april 2018
Het samenwerken met de collega's is hier zeer aangenaam wegens de informele en familiale sfeer. Teambuildings worden aangemoedigd.

De uren die moeten worden gewerkt zijn zeer flexibel waardoor er een perfecte balans tussen privé en werk is.

Echter wordt er veelal gewerkt met tijdelijke contracten waardoor gemotiveerd komen werken soms moeilijk wordt.

Selectiebeleid laat soms ook te wensen over.
Pluspunten
Koffie, collega's, uren
Minpunten
Doorgroeimogelijkheden, veelal tijdelijke contracten
Was deze review waardevol?Ja 8Nee 1Rapporteren

Andere reviews over Christelijke Mutualiteit van werknemers

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Super gezellige werkomgeving, leuke collegas
Administratief bediende (voormalige medewerker) –  Sint-Niklaas22 juni 2017
Werken bij de CM was voor mij een droom dat uitkwam. Ik ging met een lach werken. Ik had leuke collega's en een heel lieve supervisor.
Pluspunten
Glijdende uren
Was deze review waardevol?Ja 8Nee 4Rapporteren
Open ruimte kantoor met ongeveer 20 collega's
Maatschappelijk werker & (thuis) zorg (voormalige medewerker) –  Oostende8 februari 2016
Ik doet stage bij CM Oostende elke dinsdag, datums; 5, 12, 19, 26 januari, 23 februari, 1, 8, 15 maart, 12, 19, 26 april, 3, 10, 17, 24, 31 mei en dan nog 7, 14 juni dan is het blockstage 20 juni tot 23 juni. Ik heb nog veel bijgeleerd; Logopedie voorschriften inbrengen in hun systeem, controleren of dat ze deze dagen echt geweest zijn naar de logopedie, controleren als dµhet bedrag in orde is...

Ik vind het nog leuk deze stage, maar behalve sommige collega's zijn niet zo vriendelijk in het bedrijf en buiten.
Pluspunten
Je mag werken op je eigen tempo
Minpunten
?
Was deze review waardevol?Ja 9Nee 7Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Christelijke Mutualiteit. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,6Werk-Privé Balans