Christelijke Mutualiteit Employee Review

View all Christelijke Mutualiteit reviews

leuke job , met verantwoordelijkheid , waarbij je heel veel mensen kunt helpen
Regiodiensthoofd buitendiensten (Current Employee) –  Oostende16 July 2019
In de loop van de 21 jaar dat ik hier werk , heb ik hier nooit spijt van gehad .
De mogelijkheid om door te groeien is er , al is het niet altijd in de nabije omgeving .Hier spreken we iedereen aan met de voornaam en weten we zeer goed wat we van collega's mogen verwachten .
De afwisseling in mn job is zalig en het contact met leden en vrijwilligers ook.
Als ik deze job , met de verscheidenheid en jaarlijkse uitdagingen kan blijven doen , dan ben ik tevreden .
Het verplichte vrijwilligerswerk die opgelegd wordt , kan privé - of het eigen soicaal leven soms wat in de weg staan , maar dit moet je er bij nemen
Pros
variatie in de job, verantwoordelijkheid, elke dag met goesting gaan werken
Cons
meer moeten doen met minder
Was this review helpful?YesNoReport

Other Christelijke Mutualiteit Employee Reviews

Familiale sfeer
Administratief Medewerker (Former Employee) –  CM regio Mechelen-Turnhout30 April 2018
Het samenwerken met de collega's is hier zeer aangenaam wegens de informele en familiale sfeer. Teambuildings worden aangemoedigd.

De uren die moeten worden gewerkt zijn zeer flexibel waardoor er een perfecte balans tussen privé en werk is.

Echter wordt er veelal gewerkt met tijdelijke contracten waardoor gemotiveerd komen werken soms moeilijk wordt.

Selectiebeleid laat soms ook te wensen over.
Pros
Koffie, collega's, uren
Cons
Doorgroeimogelijkheden, veelal tijdelijke contracten
Was this review helpful?Yes 8No 1Report
Super gezellige werkomgeving, leuke collegas
Administratief bediende (Former Employee) –  Sint-Niklaas22 June 2017
Werken bij de CM was voor mij een droom dat uitkwam. Ik ging met een lach werken. Ik had leuke collega's en een heel lieve supervisor.
Pros
Glijdende uren
Was this review helpful?Yes 8No 4Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Christelijke Mutualiteit. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,5Work/Life Balance