Review over Christelijke Mutualiteit van een medewerker

Bekijk alle reviews over Christelijke Mutualiteit

Open ruimte kantoor met ongeveer 20 collega's
Maatschappelijk werker & (thuis) zorg (voormalige medewerker) –  Oostende8 februari 2016
Ik doet stage bij CM Oostende elke dinsdag, datums; 5, 12, 19, 26 januari, 23 februari, 1, 8, 15 maart, 12, 19, 26 april, 3, 10, 17, 24, 31 mei en dan nog 7, 14 juni dan is het blockstage 20 juni tot 23 juni. Ik heb nog veel bijgeleerd; Logopedie voorschriften inbrengen in hun systeem, controleren of dat ze deze dagen echt geweest zijn naar de logopedie, controleren als dµhet bedrag in orde is...

Ik vind het nog leuk deze stage, maar behalve sommige collega's zijn niet zo vriendelijk in het bedrijf en buiten.
Pluspunten
Je mag werken op je eigen tempo
Minpunten
?
Was deze review waardevol?Ja 9Nee 7Rapporteren

Andere reviews over Christelijke Mutualiteit van medewerkers

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
leuke job , met verantwoordelijkheid , waarbij je heel veel mensen kunt helpen
Regiodiensthoofd buitendiensten (huidige medewerker) –  Oostende16 juli 2019
In de loop van de 21 jaar dat ik hier werk , heb ik hier nooit spijt van gehad .
De mogelijkheid om door te groeien is er , al is het niet altijd in de nabije omgeving .Hier spreken we iedereen aan met de voornaam en weten we zeer goed wat we van collega's mogen verwachten .
De afwisseling in mn job is zalig en het contact met leden en vrijwilligers ook.
Als ik deze job , met de verscheidenheid en jaarlijkse uitdagingen kan blijven doen , dan ben ik tevreden .
Het verplichte vrijwilligerswerk die opgelegd wordt , kan privé - of het eigen soicaal leven soms wat in de weg staan , maar dit moet je er bij nemen
Pluspunten
variatie in de job, verantwoordelijkheid, elke dag met goesting gaan werken
Minpunten
meer moeten doen met minder
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Familiale sfeer
Administratief Medewerker (voormalige medewerker) –  CM regio Mechelen-Turnhout30 april 2018
Het samenwerken met de collega's is hier zeer aangenaam wegens de informele en familiale sfeer. Teambuildings worden aangemoedigd.

De uren die moeten worden gewerkt zijn zeer flexibel waardoor er een perfecte balans tussen privé en werk is.

Echter wordt er veelal gewerkt met tijdelijke contracten waardoor gemotiveerd komen werken soms moeilijk wordt.

Selectiebeleid laat soms ook te wensen over.
Pluspunten
Koffie, collega's, uren
Minpunten
Doorgroeimogelijkheden, veelal tijdelijke contracten
Was deze review waardevol?Ja 8Nee 1Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Christelijke Mutualiteit. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,5Werk-Privé Balans