Christelijke Mutualiteit Employee Review

View all Christelijke Mutualiteit reviews

Aangename en Rustige omgeving
Administratief Medewerker (Former Employee) –  Oostende26 February 2015
Bij dit bedrijf was het zeer aangenaam om te werken. De werksfeer was zeer rustig. Ik had mijn taken en moest zelfstandig werken. Na een paar maanden groeide ik in het bedrijf. Mijn collega's waren zeer vriendelijk en lieten mij ook samen groeien met hun. Na een tijdje gaven ze me meer en meer verantwoordelijk en vertrouwen.
Pros
Vrijheid
Cons
Incheck klok
Was this review helpful?Yes 20No 3Report

Other Christelijke Mutualiteit Employee Reviews

leuke job , met verantwoordelijkheid , waarbij je heel veel mensen kunt helpen
Regiodiensthoofd buitendiensten (Current Employee) –  Oostende16 July 2019
In de loop van de 21 jaar dat ik hier werk , heb ik hier nooit spijt van gehad .
De mogelijkheid om door te groeien is er , al is het niet altijd in de nabije omgeving .Hier spreken we iedereen aan met de voornaam en weten we zeer goed wat we van collega's mogen verwachten .
De afwisseling in mn job is zalig en het contact met leden en vrijwilligers ook.
Als ik deze job , met de verscheidenheid en jaarlijkse uitdagingen kan blijven doen , dan ben ik tevreden .
Het verplichte vrijwilligerswerk die opgelegd wordt , kan privé - of het eigen soicaal leven soms wat in de weg staan , maar dit moet je er bij nemen
Pros
variatie in de job, verantwoordelijkheid, elke dag met goesting gaan werken
Cons
meer moeten doen met minder
Was this review helpful?YesNoReport
Familiale sfeer
Administratief Medewerker (Former Employee) –  CM regio Mechelen-Turnhout30 April 2018
Het samenwerken met de collega's is hier zeer aangenaam wegens de informele en familiale sfeer. Teambuildings worden aangemoedigd.

De uren die moeten worden gewerkt zijn zeer flexibel waardoor er een perfecte balans tussen privé en werk is.

Echter wordt er veelal gewerkt met tijdelijke contracten waardoor gemotiveerd komen werken soms moeilijk wordt.

Selectiebeleid laat soms ook te wensen over.
Pros
Koffie, collega's, uren
Cons
Doorgroeimogelijkheden, veelal tijdelijke contracten
Was this review helpful?Yes 8No 1Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Christelijke Mutualiteit. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,5Work/Life Balance