Cigna Reviews

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 3.774 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
désagréable
Senior Customer Service (voormalige medewerker) –  Antwerpen (stad)28 februari 2018
A Anvers, il n'y a que les flamands qui sont privilégiés. On recrute certains qui ne parlent même pas Français et bien l'Anglais alors qu'il y en a des centaines qui répondent bien au profile. Ceux qui occupent des fonctions manageriales et d'origine non flamande ne font même pas 1 %. Les ressources humaines, 100% flamands.
C'est très désagréable . on fait juste semblant de prendre une ou 2 têtes d'origine étrangère pour masquer la réalité et les renvoyer plus tard.
Quel que soit ta compétence, si tu n'es pas d'origine flamand, tu n'as pas ta place dans cette entreprise.
Je ne recommande pas Cigna Antwerp aux étrangers
Pluspunten
salaires
Minpunten
racisme, les compétences ne sont pas récompensée
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 2Rapporteren
leuke werksfeer
Medisch secretaresse (voormalige medewerker) –  Antwerpen (stad)24 februari 2018
Super leuke collega's, met gevoel voor humor, wij waren : allen voor 1 en 1 voor allen
Zowel op werk als privé,
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 3Rapporteren
Busy and Never boring, Great working environment
Customer Service Rep (Call Center) (huidige medewerker) –  beth26 oktober 2016
Great place to work. Great people. Its a very good working environment. Very productive. Peers are very positive and helpful. Lots of hands on training .
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren

Zie meer reviews over Cigna

Je kan het volgende proberen:

Profiel geclaimd

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Cigna. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,7Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
3,3Doorgroeimogelijkheden
3,3Management
3,5Bedrijfscultuur

Reviews over Cigna gesorteerd op locatie