ClearXperts

ClearXperts Employee Reviews

Showing all 4 reviews
clearXperts is een no-nonsense consultancy-bureau waarbinnen de consultant/mens centraal staat. We hechten heel veel belang aan onze medewerkers en investeren heel wat tijd en middelen om samen vooruit te gaan en te groeien. Verder zijn we allemaal mensen die onze job graag doen, willen bijleren en samen plezier willen maken.
Bij ClearXperts weten ze wel hoe ze je op een aangename manier welkom moeten heten! Alle benodigde tools worden zeer snel klaargemaakt, zodat je van start kan gaan met een boeiende jobinhoud. De persoonlijke contacten en toegankelijkheid van het management stimuleren de betrokkenheid en geven je het gevoel 'welkom te zijn en erbij te horen'. Geen vraag is te veel! Ook inhoudelijk wordt er rekening gehouden met je talenten en toekomstverwachtingen. Leuke teambuilding activiteiten, regelmatige inspiratiesessies en een losse sfeer koppelen het noodzakelijke aan het aangename. Een echte aanrader voor alle finance, HR en marketing en sales professionals!
Pros
Toegankelijk management, aangepaste tools, prima ondersteuning van de support diensten, professionele aanpak, aandacht voor het individu en de groep
clearXperts is een dynamisch bedrijf met oog voor de medewerker en zijn ontwikkeling. Het is een organisatie waar je de kans wordt geboden om te groeien binnen je competieveld en tegelijk met een aangename werkomgeving die ruimte geeft om je collega's te leren kennen buiten het werkkader.
Pros
groeiend bedrijf
clearXperts is een snelgroeiende onderneming met een super bedrijfscultuur. Je krijgt veel autonomie en flexibiliteit om je job te boetseren en resultaten te boeken. Er wordt veel geïnvesteerd in opleidingen voor de medewerkers met als doel je alsmaar verder te ontplooien binnen je functiedomein. Naast het harde werk is er plaats voor een goede work-life balance en wordt er veel 'fun' gemaakt. :-)
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at ClearXperts?
  1. Employee Reviews