CNH Industrial

All
Belgium5 reviews
Found 5 reviews matching the search
See all 1.062 reviews
Work life balance is good but progress in terms of career advancement is quite different than other organization specially when you are looking for any management position.
Ze behandelen je als kleuter. Geen toffe werksfeer, wel toffe collega's. Repetitief werk, veel werkdruk.
je contract hangt af van de economie in buitenland,alhoewel ze een nieuwe fabriek bouwen in polen omdat ze in belgie de dorsers niet in zn geheel mogen uitvoeren waardoor de kosten groter zijn,heb mensen leren kennen die al 11 jaar daar werken en nog geen vast contract hebben,alhoewel,heel veel mensen op lang durige ziekte
L'azienda ha un complesso e vasto product portfolio, che consente agli impiegati di trovare il loro percorso di carriera ideale, ma il turnover, sebbene abbastanza frequente, non é sufficientemente esteso, rischiando di non dare necessaria exposure a risorse con potenziale.
Pros
Diversificazione prodotti e dimensioni
Cons
focus su sviluppo risorse ristretto
Mijn collega's zijn hele vriendelijk en behulpzaam. Mijn baan was toch niet het moeilijkste maar wel het leukste. Ik heb over mijn functie geleerd. Mijn eerst dag op het werk was beetje toffe dag.
See more CNH Industrial reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at CNH Industrial. Our community is ready to answer.
3,8
Based on 1.062 reviews