Colmar Employee Reviews

Found 5 reviews matching the search See all 16 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Gezellig werken
Zaalmedewerkster (Current Employee) –  Kortrijk31 May 2017
In Colmar werken is super leuk, met de collega's krijg je een goeie band zodat je geen gevoel krijg van baas of collega's en we worden allemaal behandeld op de zelfde manier
Pros
Top Manager!
Cons
Ik ken er geen 👍🏼
Was this review helpful?Yes 3No 1Report
Ontzettend goede werksfeer
Bediende (Current Employee) –  Oostakker29 April 2016
Ondertussen werk ik al 5 jaar in de colmar als student.
De mensen hier zijn net als familie en houden erg veel rekening met alle medewerkers.
Pros
Flexibel, lunch inbegrepen
Cons
Soms erg lange dagen
Was this review helpful?Yes 7No 1Report
gezellige werkomgeving
Kelner (Former Employee) –  Antwerpen11 June 2015
Ik heb geleerd de klanten juist aan te spreken, dat samenwerken heel belangrijk is en stiptheid ook belangrijk is. Het waren allemaal correcte mensen, zowel de collega's als de directie. Een typische dag op het werk bestond uit schoenen verkopen, alarmeren van bepaalde artikelen, kindervoeten meten en de nieuwe artikelen wegzetten in de stock. ik vond de omgang met mensen heel leuk.
Pros
Korting op de artikelen
Cons
weinig werkuren
Was this review helpful?Yes 5No 10Report
gezellige werksfeer en zeer plezante jobs afwisselent
Inpakster - productiemedewerkster (Former Employee) –  oudenaarde-eine26 January 2015
met de vacume-machine gewerkt .
inpakken van verschillende gewichten verhoudingen en hoeveelheden. fiches lezen en zo uw bereidingen klaarmaken .
in verschillende zakken steken grote kleine in potten verpakken.
karren uit de machine halen en op de produkten de etiketten kleven. sausen opvullen met een opvulmachine. misse en plas voor de dag er achter. vis uit zetten doornhaai versnijden en inpakken vacume trekken soms in het magazijn beetje de magazijniers helpen voor etiketten te plakken ..proper houden van de werkpost.de vloeren boenen. schuren dweilen. soms aan de afwas staan.
Was this review helpful?Yes 6No 6Report

See more Colmar reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Colmar. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,8