Review over Colruyt Group van een werknemer

Bekijk alle reviews over Colruyt Group

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Een werkomgeving waar aandacht gaat naar het menselijk aspect waar mensen zich gied voelen en die dat uitstralen naar de klanten
Regiomanager (voormalige medewerker) –  West-Vlaanderen5 oktober 2018
Ik heb vandaag als RM een pak ervaring op organisatorisch vlak tot op strategisch niveau.Ik hou van uitdagingen en van ambitieuze ondernemingen.
Graag zou ik verder mijn ervaring uitdragen in de retail en voor mezelf nog persoonlijk verder kunnen groeien.
Mensen richting geven naar een bepaald doel geeft mij energie en bijsturen waar nodig geeft voldoening.Resultaten evalueren en indien nodig bijsturen.
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren

Andere reviews over Colruyt Group van werknemers

werksfeer is plezant
Verkoper (huidige medewerker) –  Sint-Pieters-Leeuw24 augustus 2019
het werk op zich is goed maar het is de omstandigheden soms dat minder zijn. ook de mentaliteit van bepaalde cheffen. (machtsmisbruik en dergelijke word snel en vaak gebruikt. je bent een nummer en vaak niets meer dan dat)
ik ben 7 jaar in de firma en heb toffe mensen leren kennen die ik zelf buiten het werk zie. maar mijn motivatie voor bij colruyt te blijven is verminderd entaliteit is veranderd tegenover 7 jaar geleden. dat is spijtig.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Goede werkgever met oog op werk/prive
1e verkoper doorgroeitraject (voormalige medewerker) –  Avelgem21 juli 2019
Gezien ze vooral winkels hebben en veel late uren gepresteerd worden, hebben zij toch oog voor werk/prive in balans te houden.
Alles is bespreekbaar.
Iedereen werkt evenveel de late en wordt ook zo bijgehouden.
Veel afwisseling on the job en reeele doorgoeimogelijkheden.
Loon meer dan minimum.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Colruyt Group. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,9