Colruyt Employee Reviews

Found 513 reviews matching the search
See all 604 reviews
Nice place to work
Nice place to work. Big company, lots of possibilities, various departments and shop formulas. High level of durability and social responsability. Stable employer.
Favorable
A mon avis Colruyt offre un environement favorable et sécurisant pour le travail
Slechte ervaring
Slechte filiaalleider gehad. Ongepaste acties. Zelfs je toilet pauzes werden genoteerd
Werksfeer
Een fijne werklvloer met verschillende karakters als collega's.
eerlijk, dienstbaar en duurzaam samenwerken
perfecte plaats voor wie graag met en voor mensen werkt. je kan binnen hun kader je eigen weg zoeken en jezelf ontwikkelen zolang je jezelf op een gemotiveerde manier inzet. Je krijgt kansen om te groeien in de richting die jij wil. Ze handelen zeer open en correct tegenover hun personeel.
Leervolle plek om productief te werken, maar ook leervol voor mindere zaken..
Info:

Eens je hier tewerk wordt gesteld kom je terecht in een (vaak) sfeervolle groep van collega's die niet schuw zijn om nieuwe mensen te begeleiden en te helpen waar nodig.

Vanaf dag 1 wordt je gesteld aan een meter/peter die jou verderhelpt te integreren in het bedrijf.

Je begint met Inzetten, dit doe je meestal een 3-tal weken, waarna je een kassaopleiding zal krijgen waardoor je daarna meer afwisseling zal krijgen.

Eens je meer geintegreerd zal zijn en er minstens 2-3 maand voorbij is, zal er stilletjes aan gekeken worden voor u om in een afdeling te komen. Dit is waar het leuker begint te worden omdat je dan in een een kleine vaste ploeg komt te staan waar je het meeste van de tijd mee zal doorbrengen.

Positieve punten:

-Unieke karakters in collega's die vaak wel positief zijn

-Keuze in Vrije tijd (Wekelijkse rustdag) (Meestal)

-Planningen worden 3 weken op voorhand aangemaakt (dus genoeg tijd om plannen te maken)

-Afwisseling van werk

-Je word betaald tot op de minuut

-Kans op Doorgroei

Mindere punten:

-Management, dit is niet het geval voor elke winkel maar let op: een goede/ slechte gerant maakt het grootste verschil voor een sfeervolle groep.

-Loon: Garanderen veel voordelen en doen lijken of je op de beste plek in de wereld bent terechtgekomen, maar eens je ervaring hebt op andere plaatsen je beseft dat je eigenlijk wel redelijk werd onderbetaald.

-Altijd de klant bevoordelen, en de werknemers in het nadeel.

-1u Middagpauze

Al bij al een goede ervaring, veel bijgeleerd over productief werken, sociaal omgaan met klanten en collega's.
 - more...
Afwisselend werk
Het is een goede werkgever!
Wel hard werken, en ook avond werk en heel vroeg s’ morgens!

Nadeel, ze spelen soms wel met je voeten als het over doorgroeien gaat.
Avis
Pas mal de pression dès le départ mais pas assez de temps de travail pour juger sur le long terme. Mon avis est subjectif
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Colruyt?
Opgelicht vanaf dag één
Na een sollicitatie werd ik opgebeld door de regiomanager met de melding dat ik mocht starten in Schoten. Er werd een IBO-contract voor mij opgemaakt want volgens de regiomanager maakte dit geen verschil voor mij. Wel dus. Geen recht op vakantie, vakantiegeld, dertiende maand of deelname in de winst tijdens het volgend jaar, omdat ik in IBO gestart was. Daar bovenop een schandalig laag hongerloontje, en standaard werd mij 45 uren per week aangesmeerd. Dit werd nadien duidelijk toen men mij na een half jaar dienst een document onder de neus duwde dat eigenlijk bij de start ondertekend dient te worden in samenspraak met de werknemer. Op dit document stond dat ik bereid was tot 45 uren te kloppen op een maand. Bovenop het feit dat dit financiëel een zware kater was, mocht ik ook nog eens elk weekend komen werken omdat er een verantwoordelijke elk weekend thuis moet zijn voor de kindjes. Incompetente en arrogante leidinggevenden die er werken, terwijl ze ook maar in een winkeltje werken hoor. Winkel altijd smerig en vettig, en heel slecht georganiseerd. Daar bovenop mag je nog eens grote afstanden afleggen voor opleidingen of om 50km verder te depanneren. Ook al sta je onderaan de ladder, je moet alle taken kunnen zodat de leidinggevenden kunnen uitrusten op hun klein bureautje. Colruyt? Ik kom er niet meer binnen. Zware klucht.
productieve en gezelige werkomgeving
Het was een hele goede ervaring om bij colruyt te werken, Ik ben er heel tevreden van
Een bedrijf met een gestroomlijnde mindset
Colruyt Group is één van de meest efficiënte bedrijven waar ik ooit gewerkt heb. Over alle beleidsdaden wordt sterk nagedacht. Helaas zorgt dit wel voor een bepaalde inertie, waardoor men het risico heeft oubollig te worden.
job étudiant
ceci était un job étudiant, non un job fixe. pas mal
Gezellige sfeer
Werk als 58 jarige te zwaar en teveel flexibiliteit
Isaac
C’était une bonne expérience qui m’a aider à mûrir
stréssante
L’environnement de travail est stressant et la cadence de travail est un peu difficile à suivre
L'aspect humain
Chez Colruyt vous avez un bon salaire je veux dire correct.
Par contre vous êtes un numéro, l'humanisme ne compte pas seule la production, rentabilité comptent.

Sécuritéd'emploi je ne suis pas d'accord si vous avez des collègues jaloux qui vont parler sur vous aux chef malgré une bonne disponibilité, bonne prestation... Vous pouvez être licencié sans que quoi que ce soit soit vérifié.

Dommage
Travail physique
Travail d’équipe

Bon salaire

Contrat immédiat
Gezellige werkomgeving maar met stroeve procedures
opboksen tegen administratie
heel hierarchisch

flexibele werkuren
Colruyt
Une entreprise enrichissante et il y a toujours la possibilité d'évoluer dans la société.
Bien
Bonne entreprise a long terme on peux faire carrière facilement et évoluer facilement
oportunité de cariere
opportunité de carriere pour toutes personne compétente et motivé