Colruyt

All
Belgium546 reviews
Found 154 reviews matching the search
See all 646 reviews
a lot of independency given, no micro-management.
hardest part is that there is not so much visibility and it is difficult to see the impact of your hard work due to the fact that the company is soo fragmented.

A pity that working from home is not allowed but overall a good work life balance with flexible hours.
Travail physique rapide caisse rayons contacte clientèle equipe soudée
bonne rémunération
Pros
bonne entente au sein de l'équipe
Cons
Travail trés physique debout toute la journée
Bonne ambiance de travail. Collègues géniaux. Facilité des horaires. Quelques après midi par semaine, c'est toujours sympa. Le travail est très physique. Le salaire est correcte, mais reste bas, les avantage comme les chèques repas, assurance groupe, hospitalisation sont également présent mais au plus bas. Peu d'évolution contrairement à ce que l'on vous fait miroiter. De toute manière, très peut de différence salariale suite aux éventuelles évolutions. Malheureusement Colruyt a perdu beaucoup de sa culture d'entreprise au fil des années.
Pros
Collègues, sécurité de l'emploi.
Cons
Salaire, peu d'évolution
I was really pleased working at Colruyt. I've worked with a fantastic team of colleges. Their organizational management and way of letting you learn was and still is well appreciated. You can grow a lot at work if you invest your willingness at Colruyt.
Pros
Leren, Groeien, Efficient
Cons
Hoge tempo
Entreprise très stressante et surtout ne pensez que boulot. Aucunes pitiés pour votre vie privée.
Pros
Avantages salariales
Cons
Secte
Het samenwerken met de collega’s was Fijn , maar alles is getimed. Beweren dat ze veel tijd in jou als persoon investeren , maar dit is niet zo. Ook manier van mijn laatste opleiding krijgen was zeer stressvol en zeker niet aangenaam. Als je graag onder druk werkt en je ook graag onder druk laat zetten , dan is het een goeie firma. Mooie verloning wel ,
Maar ook meer dan terecht
Pros
Goeie sfeer, goeie verloning
Cons
Hoge werkdruk, zeer veeleisend
Een typische dag op het werk: ofwel rekken aanvullen of aan de kassa staan. Nooit langer dan 3 u aan één stuk door. Mogelijkheid na een tijd om een afdeling te kiezen in aanvulling bij het uitzetten van karren en kassawerk. Heb je ambitie om door te groeien, dan kan dat.
Travail dans l'ambiance, sans stress, collaboration entre les collègues et staff
bedrijf waar een sterke roddelcultuur heerst. Typisch dat een stormmanager je niet durft aan te kijken bij een evaluatiegesprek.
Avis mitigé pour cause personnelle dans l’entreprise Coolruit
C'est un travail assez agréable avec des employés amical et amusant
perfecte plaats voor wie graag met en voor mensen werkt. je kan binnen hun kader je eigen weg zoeken en jezelf ontwikkelen zolang je jezelf op een gemotiveerde manier inzet. Je krijgt kansen om te groeien in de richting die jij wil. Ze handelen zeer open en correct tegenover hun personeel.
Info:

Eens je hier tewerk wordt gesteld kom je terecht in een (vaak) sfeervolle groep van collega's die niet schuw zijn om nieuwe mensen te begeleiden en te helpen waar nodig.

Vanaf dag 1 wordt je gesteld aan een meter/peter die jou verderhelpt te integreren in het bedrijf.

Je begint met Inzetten, dit doe je meestal een 3-tal weken, waarna je een kassaopleiding zal krijgen waardoor je daarna meer afwisseling zal krijgen.

Eens je meer geintegreerd zal zijn en er minstens 2-3 maand voorbij is, zal er stilletjes aan gekeken worden voor u om in een afdeling te komen. Dit is waar het leuker begint te worden omdat je dan in een een kleine vaste ploeg komt te staan waar je het meeste van de tijd mee zal doorbrengen.

Positieve punten:

-Unieke karakters in collega's die vaak wel positief zijn

-Keuze in Vrije tijd (Wekelijkse rustdag) (Meestal)

-Planningen worden 3 weken op voorhand aangemaakt (dus genoeg tijd om plannen te maken)

-Afwisseling van werk

-Je word betaald tot op de minuut

-Kans op Doorgroei

Mindere punten:

-Management, dit is niet het geval voor elke winkel maar let op: een goede/ slechte gerant maakt het grootste verschil voor een sfeervolle groep.
-Loon: Garanderen veel voordelen en doen lijken of je op de beste plek in de wereld bent terechtgekomen, maar eens je ervaring hebt op andere plaatsen je beseft dat je eigenlijk wel redelijk werd onderbetaald.

-Altijd de klant bevoordelen, en de werknemers in het nadeel.

-1u Middagpauze

Al bij al een goede ervaring, veel bijgeleerd over productief werken, sociaal omgaan met klanten en collega's.
 - more...
Na een sollicitatie werd ik opgebeld door de regiomanager met de melding dat ik mocht starten in Schoten. Er werd een IBO-contract voor mij opgemaakt want volgens de regiomanager maakte dit geen verschil voor mij. Wel dus. Geen recht op vakantie, vakantiegeld, dertiende maand of deelname in de winst tijdens het volgend jaar, omdat ik in IBO gestart was. Daar bovenop een schandalig laag hongerloontje, en standaard werd mij 45 uren per week aangesmeerd. Dit werd nadien duidelijk toen men mij na een half jaar dienst een document onder de neus duwde dat eigenlijk bij de start ondertekend dient te worden in samenspraak met de werknemer. Op dit document stond dat ik bereid was tot 45 uren te kloppen op een maand. Bovenop het feit dat dit financiëel een zware kater was, mocht ik ook nog eens elk weekend komen werken omdat er een verantwoordelijke elk weekend thuis moet zijn voor de kindjes. Incompetente en arrogante leidinggevenden die er werken, terwijl ze ook maar in een winkeltje werken hoor. Winkel altijd smerig en vettig, en heel slecht georganiseerd. Daar bovenop mag je nog eens grote afstanden afleggen voor opleidingen of om 50km verder te depanneren. Ook al sta je onderaan de ladder, je moet alle taken kunnen zodat de leidinggevenden kunnen uitrusten op hun klein bureautje. Colruyt? Ik kom er niet meer binnen. Zware klucht.
L’environnement de travail est stressant et la cadence de travail est un peu difficile à suivre
Chez Colruyt vous avez un bon salaire je veux dire correct.
Par contre vous êtes un numéro, l'humanisme ne compte pas seule la production, rentabilité comptent.
Sécuritéd'emploi je ne suis pas d'accord si vous avez des collègues jaloux qui vont parler sur vous aux chef malgré une bonne disponibilité, bonne prestation... Vous pouvez être licencié sans que quoi que ce soit soit vérifié.

Dommage
Une entreprise enrichissante et il y a toujours la possibilité d'évoluer dans la société.
Bonne entreprise a long terme on peux faire carrière facilement et évoluer facilement
Une expérience unique pour un job d'étudiant.
Ce que j'ai le plus apprécié au sein de Colruyt, c'est l'ambiance de travail avec l'ensemble des membres de l'équipe (employés ou autres étudiants).
Het bedrijf is jammer genoeg zeer hiërarchisch gestructureerd. Boven elke chef bevinden zich tal van andere chefs. Die kunnen zich blijkbaar veel permitteren: onder aan de ladder verdien je zeer weinig en ben je een deurmat. Je wordt afgesnauwd en neerbuigend behandeld. Er wordt ook niet naar je geluisterd. Het is verboden om mee te denken, initiatieven te nemen en kritisch te denken, want dan vorm je een bedreiging voor de hiërarchische structuur. Het is beter dat je zwijgt en braaf de opdracht uitvoert. Dan ben je een meeloper, een "teamplayer" en een modelwerknemer. Ik was dus geen modelwerknemer en wens niet meer voor deze firma te werken.
Tout étais très intéressent, les collègue et personnel étais vraiment super avec moi, o' s'entraident.
Mon salaire étais correcte dans le sens où je n'étais qu'une étudiante et assez de pose.
Pros
Ambiance
Cons
Pas assez de bonus