Play YouTube video button

All
Belgium5 reviews
Found 5 reviews matching the search
See all 165 reviews
Coolblue is een bedrijf waar je alle kansen van de wereld kan krijgen. De bal ligt natuurlijk wel in je eigen kamp.

Zelf ben ik kunnen doorgroeien uit een bezorgfunctie naar een leidinggevende functie. Dit niet zomaar, hier is ook tijd overheen gegaan.

Coolblue heeft zoals elk bedrijf kernwaarden. Deze hangen vaak leuk aan de muur. Het is echt wel zo dat dit de sleutel is om in het bedrijf zaken gedaan te krijgen.

Natuurlijk is het ook een snel groeiend bedrijf dat wil zeggen dat veel mensen niet lang blijven werken, veel ervaring opdoen om dan ergens anders aan de slag te gaan. Bovendien is het ook een zeer jong bedrijf van geest en personen. Dit zorgt dat er veel raakvlakken zijn bij veel personen. Dit werkt dan weer goed op de onderlinge samenwerking van de diensten. (ook iets gezellig buiten de werkuren)
Pros
maaltijdcheques
Cons
flexibele uren
Leuke job die veel afwisseling heeft (bepaalde situaties die je zelf moet oplossen). Het werk zelf vraagt veel verantwoordelijkheid. Serieus minpunt aan de job is de enorme hoeveelheid gedemotiveerde werknemers. Hierdoor kan je zelf ook in een slecht daglicht komen aangezien je met 2 op de baan gaat.
Pros
Gratis water en ijsjes bij warm weer. Gratis zonnebril, ..
Cons
Veel gedemotiveerde werknemers
Slechte werkgever. Totaal niet betrokken met werknemer
Official response from Coolblue
20 February 2020
Wat vervelend om te horen. We zouden dit graag verder met je bespreken. Mocht je hier voor openstaan, stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.
Ik vind Coolblue een heel erg leuk bedrijf om voor te werken. De sfeer zit goed, je leert er enorm veel en het gaat erg snel. Elke maand is er een bedrijfsborrel en Coolblue stelt alles in het werk om een leuke werkgever te zijn.
je krijgt een opleiding ter plaatse en ook tijdens het werk wordt je begeleid en ondersteund, er is altijd wel een leuke collega om een praatje mee te maken en je kan meedraaien in een bloeiende, groeiende familie
See more Coolblue reviews
You may want to try: