David Lloyd Leisure Employee Reviews

Found 3 reviews matching the search See all 336 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Leuke sfeer om in te werken
sales (Current Employee) –  Edegem12 July 2018
David Lloyd is een prachtige club om te werken en de teamsfeer is er top. Je hebt niet het gevoel dat je naar je werkt vertrekt en de contacten in de club zorgen voor een thuisgevoel. Als je zelf gelooft in sport en gezondheid dan kan een job bij David Lloyd enkel maar je levensstijl verbeteren.
Pros
Flexibiliteit, zelf sporten in de club samen met je familie
Cons
weekendwerk en avondwerk, flexibiliteit
Was this review helpful?YesNo 2Report
Zeer onprofessionele manier van recruteren
Member service manager (Former Employee) –  Edegem29 July 2016
Na een assessment dat voor iedereen hetzelfde verloopt (zowel managers als kinderopvang, sportcoaches of koks) en waarin we in groep een paar vraagjes moesten beantwoorden, werd een 'opleidingstraject' uitgetekend door de general manager en de verantwoordelijke HR uit de UK. Duidelijkheid over wat ons te doen stond kregen we absoluut niet. Na nog geen 2 weken van dagen die bestonden uit een uurtje of 3-4 werd al meteen besloten dat ze toch een verkeerde keuze hadden gemaakt. Kan volgens mij tellen qua leiderschap en professionalisme.. De sfeer tussen de collega's was echter top! Een toekomst zie ik momenteel niet meer in het bedrijf.
Pros
Goede sfeer onder de collega's, gratis abonnement en korting voor het gezin
Cons
Weinig professioneel GM, lage verloning, weinig leiding, lange werkdagen, doelen vooral op bv's om een 'chique' aanzien te krijgen
Was this review helpful?Yes 3No 1Report

See more David Lloyd Leisure reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at David Lloyd Leisure. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,1