De Mandemakers Groep Reviews

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Fijn bedrijf, alles is goed geregeld!
Management Assistente (huidige medewerker) –  Waalwijk13 augustus 2019
We werken op een prachtig kantoor, wat allemaal erg ruim is opgezet. Het management is erg toegankelijk en is precies op de hoogte wat er binnen het bedrijf gebeurd. Een echt familiebedrijf waar ik graag werk.
Pluspunten
Eigen restaurant, parkeergarage, kinderopvang en fitness. Erg leuke bedrijfsborrels, personeelsfeesten en uitjes.
Bijzonder, Brabants familiebedrijf
HR (huidige medewerker) –  Waalwijk5 augustus 2019
Ik werk al jaren met veel plezier bij DMG. Inmiddels een grote organisatie, maar met het herkenbare karakter van een familiebedrijf. De sfeer is informeel en persoonlijk. Medewerkers werken hard en werken met én voor elkaar. Dit wordt ook beloond met verschillende doorgroeimogelijkheden en spectaculaire personeelsfeesten, uitjes en borrels.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Mooi bedrijf met veel mogelijkheden.
Recruiter (huidige medewerker) –  Waalwijk9 juli 2019
Natuurlijk valt er over iedere werkgever wel wat positiefs en wat negatiefs te zeggen. Maar al met al vind ik dat we als medewerker bij DMG echt in onze handen mogen knijpen. Oprecht een familiegevoel, leuke collega's, niet verkeerd betaald en alles is goed geregeld. Daarnaast is er voor collega's met ambitie alle ruimte om hun dromen waar te maken.
Pluspunten
Alles goed geregeld, enorm veel doorgroeimogelijkheden, mooie feestjes, een eigenaar waar je voor WIL werken :)!
Minpunten
Op zich niet verkeerd, maar alles draait om resultaat bij een commercieel bedrijf.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Mooi en groot bedrijf waarin je mooie stappen kunt maken.
Corporate Recruiter (huidige medewerker) –  Waalwijk5 juli 2019
DMG is een groot bedrijf, met veel leuke en gezellige teams. Er wordt hard gewerkt maar er is ook zeker tijd voor andere dingen zoals de zomerborrel en het DMG feest wat altijd erg groots wordt aangepakt.
Pluspunten
Leuke informele sfeer
Minpunten
Drukte op industrieterrein/slecht bereikbaar met OV
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
Free space to do sales
Assist customers (voormalige medewerker) –  Sales representative5 juni 2019
Offer working materials to workers. Check on them daily for sales made for the day. Find busy places to sell their products and offer great service to customers.
Pluspunten
Free bees
Minpunten
Working outside always
Slecht betaalde baan
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Hulst12 mei 2019
Echt een rot bedrijf! Geen respect voor werknemers. Slecht betaald en alleen maar kritiek! Nooit meer
Pluspunten
Minpunten
Slecht betaald . Geen respect
Was deze review waardevol?Ja 5Nee 2Rapporteren
Officiële reactie van De Mandemakers Groep
17 juli 2019

Bedankt voor je review, misschien kan je contact zoeken met jouw HR-adviseur op het hoofdkantoor. Wij willen absoluut niet dat onze mensen zich niet gewaardeerd voelen. Wellicht zijn er andere mogelijkheden binnen ons bedrijf.

Topbaan met doorgroeimogelijkheden!
Teamleider Orderverwerking (huidige medewerker) –  Waalwijk6 mei 2019
De Mandemakers Groep is een leuk bedrijf om voor te werken. In 2011 begonnen onderaan de ladder en inmiddels ben ik teamleider dus er zijn genoeg doorgroeimogelijkheden, Je moet er alleen wel de volle 100% voor gaan!

Het bedrijf zal je sowieso de ruimte geven om je te ontwikkelen d.m.v. opleidingen etc. dus mocht je het nodig vinden je te ontwikkelen dan ben je hier aan het juiste adres.

Het leukste van werken bij de Mandemakers groep is dat je weet dat jij er mede verantwoordelijk voor bent dat een klant op zijn minst 10 jaar lang kan genieten van zijn of haar nieuwe badkamer / keuken. Dit is een investering die klanten niet vaak doen en daarom is het mijn uitdaging om ervoor te zorgen dat alles goed loopt zodat ik weet dat klanten zich geen zorgen hoeven te maken.
Pluspunten
Werksfeer is goed, kantine verzorgt goede lunches, ruimte om door te groeien / leren
Was deze review waardevol?JaNee 3Rapporteren
Officiële reactie van De Mandemakers Groep
22 juli 2019

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je deze ontwikkeling hebt meegemaakt binnen De Mandemakers Groep.

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Productieve, gezellig en vooral collegiaal bedrijf
servicemedewerkster binnendienst (huidige medewerker) –  Waalwijk Hoofdkantoor6 mei 2019
Ik werk hier nu al 4 jaar en heb het nog steeds naar mijn zin.
Ik werk Parttime met 1 dag ouderschapsverlof en is allemaal goed te regelen hier bij DMG
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
werksfeer, beleid, goed voor het personeel.
Orderverwerker (huidige medewerker) –  Waalwijk6 mei 2019
Top bedrijf met een open deuren beleid, leuke werksfeer en super goed voor het personeel.
Pluspunten
flexibele tijden
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Warm familiebedrijf volop mogelijkheden!
Manager (huidige medewerker) –  Waalwijk5 mei 2019
Ik werk inmiddels alweer ruim 10 jaar op het hoofdkantoor bij DMG met heel veel plezier.
Ik heb mogen ervaren dat je kunt doorgroeien in je functie. Hiervoor heb ik alle hulp van mijn manager gehad.
Wat ik als positief ervaar is dat DMG echt een warm familiebedrijf heeft die veel voor zijn personeel regelt. De feesten zijn echt heel gaaf; het personeelsfeest, maar ook de zomerbbq en het kerstfeest zijn tot in de puntjes geregeld.Super leuk om ook op een andere manier met mijn collega;s om te gaan. Maar ook wordt het salaris op een vaste dag in de maand betaald waardoor ik me nooit zorgen hierover hoef te maken.
De collega's die hier werken zijn stuk voor stuk leuke en gezellige mensen. Ook als je nieuw bent, wordt je snel opgenomen en voelt het alsof je er al jaren werkt.
De sfeer is heel informeel en ook de directie en management zijn benaderbaar.
Het is wel een commercieel bedrijf waarbij inzet van je wordt verwacht. Als je liever rustig aan doet, dan pas je niet bij DMG, je moet wel van aanpakken houden en iedere dag ervoor willen gaan.
Ik ben echt trots en heel blij dat ik bij DMG mag werken en raad het iedereen aan om het zelf te ervaren!
Pluspunten
Informele sfeer, leuke collega's, alles goed geregeld
Minpunten
Hoofdkantoor niet met OV te bereiken, wel hard werken
Gezellige werkgever
Meubelbezorger (voormalige medewerker) –  Waalwijk5 mei 2019
Leuk werk, kwam overal in het land, lange dagen wat ik prettig vond en leuk en fysiek zwaar werk.
Pluspunten
Fijne collega's, goed betaald
Minpunten
Soms te zwaar fysiek werk
Super collega's
Servicemedewerker (huidige medewerker) –  Waalwijk3 mei 2019
De meest hartelijke binnenkomst die ik ooit heb gehad bij een nieuwe werkgever. Leuke collega's die altijd helpen waar nodig is. Ook veel zelfstandigheid. Kantine is uitgebreid en je kan er veel soorten dingen kopen die niet duur zijn.
Pluspunten
Veel inwerk tijd
Minpunten
De training en meet & greet worden pas laat gedaan.
Wat een geweldig bedrijf
Manager (huidige medewerker) –  Waalwijk3 mei 2019
Voor een groot bedrijf als De Mandemakers Groep merk je echt dat het een familiebedrijf is. De sfeer is warm en je wordt echt behandeld als een mens. Van je wordt wel verwacht dat je hard werkt maar dit wordt ook beloond. Op eigen initiatief is veel mogelijk, als je dit ook kan onderbouwen. Voor mij voelt het soms alsof ik in mijn eigen bedrijf werk, succes word dan ook goed gevierd!

In het begin van mijn loopbaan bij DMG heb ik ook alle tijd gehad om in te werken, daarnaast is er voor mij volop mogelijkheid om mezelf te ontwikkelen door de interne academy en online cursussen die worden aangeboden.

Flexibele werktijden maakt het voor me makkelijk om bijvoorbeeld vroeg te beginnen en ook weer lekker vroeg thuis te zijn. Of juist later te beginnen.

Ik ga graag naar mijn werk en dat doen mijn directe collega's ook!
Pluspunten
Sfeer, collega's, doorgroeimogelijkheden, Vrijheid
Minpunten
Niet bereikbaar per OV
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
Echt leren verkopen
Verkoper (voormalige medewerker) –  Woerden2 mei 2019
Echte sales tijgers worden hier gevormd
Veel mensen zijn negatief maar die verkopen te weinig dit bedrijf is er voor winnaars
Pluspunten
Hard werken word beloond
Minpunten
Zondagen
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Hard werken en mooie resultaten worden goed beloond.
Verkoopmedewerker C (huidige medewerker) –  Kaatsheuvel23 april 2019
DMG is een fantastisch bedrijf om te werken. De sfeer is goed, mijn manager is top en je krijgt alle kansen om jezelf te ontwikkelen.
bedrijfsfeestje zijn groots en als er iets is helpen ze je met alles wat kan.
Pluspunten
Dynamiek bedrijf, doorgroeimogelijkheden in alle richtingen
Minpunten
Altijd werken in weekenden en feestdagen
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Geen aanrader voor dit onmenselijke bedrijf
Bijrijder Saniweb (voormalige medewerker) –  Waalwijk5 april 2019
Geen aanrader voor dit onmenselijke bedrijf, als bezorger maak je lange dagen van 11 uur. Slechte communicatie. Je bent letterlijk een nummertje. Dat het bedrijf zo groot is zal je snel ervaren. Iedereen communiceerd langs elkaar heen. Ze gooien je zo buiten zonder pardon. Absolute afrader!
Pluspunten
Minpunten
Slecht bedrijf, teamleiders zijn niet bekwaam
Was deze review waardevol?Ja 5Nee 1Rapporteren
Waardeloze werkgever
Commercieeel medewerker Binnendienst + Bezorger (voormalige medewerker) –  Waalwijk4 april 2019
Heb meegelopen op kantoor en als bezorger (badkamers)

Op kantoor bij Saniweb kom je terecht bij een klein team die liver geen concurrentie willen. Je word aangenomen als verkoper maar moet in de werkelijkheid als een robot orders invoeren. Systeem is erg onoverzichtelijk en achterhaald. Lijkt een beetje op teletext. 80% van de tijd zit je dus dat te doen en als er een telefoontje komt is het bijna altijd service of dat de bezorger de klant gemist heeft. Je mag als je het een paar maanden weet vol te houden misschien de email box beheren waar de overige aanvragen binnenkomen waarmee je dan misshien iets kunt verkopen. Toen ik aangaf dat het niet was dat ik dacht en misschien binnen het bedrijf iets anders zou willen doen werd ik meteen naar huis gestuurd, Moest daarna weer een aar dagen wachten en weer een stage dag lopen (onbetaald) 5.00 uur beginnen en complete badkamers sjouwen. Je maakt dan erg lange dagen van 11 uur. Kort samengevat een bedrijf waar je echt niet terecht wil komen
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen, robot werk, slechte communicatie
Was deze review waardevol?Ja 5NeeRapporteren
Nooit gaan werken.
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Waalwijk20 februari 2019
Beloven veel komen niks na.
Je werkt je uit je naat maar totaal geen waardering.
Als je je mond open doet dan word je daarna van alle kanten bedreigd met ontslag teamleiders die niet met elkaar communiceren.
Hebben geen begrip dat je ook een privé leven hebt en ook maar een mens bent.
Als je ja zegt zijn ze te vreden maar owe als je een keer nee zegt dat hebben ze de pik op je.
Nee zeer slecht de afdeling magazijn sanitair.
Pluspunten
Minpunten
Genoeg
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 1Rapporteren

Hi,
Erg jammer om te horen dat je het werk zo hebt ervaren. Ben je hiermee naar je HR-adviseur gegaan?

Een voordeel aan een groot bedrijf als DMG is dat je meerdere mensen hebt om naartoe te gaan en dus ook plekken om te werken.

Goede werkgever
Verkoopspecialist (huidige medewerker) –  Hoorn13 februari 2019
Goede werksfeer, leuke incentive's en iedereen gaat goed met elkaar om
Top werkgever!
Recruiter (huidige medewerker) –  Waalwijk22 december 2018
Top werkgever met alle ruimte om wat van je carrière te maken.
Pluspunten
Waardering, bedrijfscultuur, goede secundaire voorwaarden
Minpunten
Aardig hoge werkdruk
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Mandemakers Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,4