De Regenboog Employee Reviews

Found 2 reviews matching the search See all 4 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Goede contacten met ouders en werkgever
Busbegeleidster (Former Employee) –  Sint-Truiden, VLG12 March 2014
De kinderen met de schoolbus (inclusief chauffeur) thuis ophalen en naar de oversteekplaats brengen.
Na de schooluren de kinderen bij de oversteekplaats ophalen en terug naar huis brengen.

Takeninhoud:
De kinderen rustig bezighouden tijdens de rit.
Dit deden wij 's ochtends door de kinderen nog te laten rusten omdat het nog heel vroeg was en veel kinderen op de bus in slaap vielen.
Namiddag konden de kinderen kiezen tussen een popje, auto'tje of boekje om mee te spelen.

We werkten aan de hand van een smileysysteem.
Weinig opmerkingen was op vrijdag film in de bus.
Veel opmerkingen betekende geen film die week.

We hielden ook tekenwedstrijden waar ze een kleinigheidje mee konden verdienen.
Ieder kind kwam gedurende het schooljaar aan bod voor een prijsje zodat iedereen iets had gewonnen.

Er waren ook duidelijke afspraken rond wat er wel en niet toegelaten was op de bus.
Iedereen kreeg drie verwittigingen. Bij de derde verwittiging volgde een sanctie (stilte en geen speelgoedje).

We bemiddelden ook bij ruzies of ongemakken op de bus.
Onze werkgever werd ook steeds door ons op de hoogte gebracht zodat er de nodige stappen op school genomen kon worden.
Pros
Heel goede samenwerking met school en ouders en de kindjes, op 4 maanden tijd maar 3 meldingen moeten doen aan de werkgever, de kinderen gehoorzamen heel goed dankzij dat systeem, goede samenwerking met collega's en onze chauffeurs.
Was this review helpful?Yes 2No 3Report

See more De Regenboog reviews

You may want to try:

Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at De Regenboog. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,3