Deceuninck

Deceuninck Employee Reviews

Found 4 reviews matching the search
See all 15 reviews
firma z perspektywami, miła i luźna atmosfera pracy
Ik heb heel veel jaren graag bij deze firma gewerkt , enkel is er nu jammer genoeg geen structuur meer , deels door wegvallen van de familiale banden met de familie Deceuninck en het binnenhalen van een op korte termijn denkend management , met op kop de huidige geld CEO . Personeel word totaal niet gemotiveerd ( lees gedemotiveerd) , mensen die vooruit willen worden genadeloos afgestraft , personen die het goed kunnen uitleggen worden gepromeveerd . Nieuw personeel vinden is een ramp . Enkel in het buitenland word er nog geïnvesteerd .
Pros
Geen meer
Cons
Veel te veel
Goed stabiel bedrijf zoals het hoord Goed werk omgeving zeker aan rader Goede verdienste ook alleen soms wat zoekn waar alles is
Pros
Houden rekenig met jouw
Cons
Soms nog wat zoekn
De sfeer dient men zelf te creëren. Het hangt af van de waarden die je zelf belangrijk vind. Als je te gedreven bent en te perfectionistisch, wordt je al gauw als een bedreiging ervaren en wordt je onmiddellijk klein gehouden. Dit is geen verhaal uit de lucht gegrepen maar een ervaring die mij te beurt valt. verder wens ik hier niet over uit te wijden. Competenties worden, ook al zijn ze aangetoond, niet langer beschouwt als relevant.
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Deceuninck?
See more Deceuninck reviews
You may want to try: