Deceuninck Reviews

3 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Bedrijf met weinig structuur - weinig motivatie bij personeel
Ex medewerker (voormalige medewerker) –  Gits19 oktober 2017
Ik heb heel veel jaren graag bij deze firma gewerkt , enkel is er nu jammer genoeg geen structuur meer , deels door wegvallen van de familiale banden met de familie Deceuninck en het binnenhalen van een op korte termijn denkend management , met op kop de huidige geld CEO . Personeel word totaal niet gemotiveerd ( lees gedemotiveerd) , mensen die vooruit willen worden genadeloos afgestraft , personen die het goed kunnen uitleggen worden gepromeveerd . Nieuw personeel vinden is een ramp . Enkel in het buitenland word er nog geïnvesteerd .
Pluspunten
Geen meer
Minpunten
Veel te veel
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Een bedrijf die op het gebied van werving en doorgroeimogelijkheden absoluut niet nakomt wat er in hun vacature staat.
HP Picker / magazijnier (huidige medewerker) –  Gits, VLG22 september 2015
De sfeer dient men zelf te creëren. Het hangt af van de waarden die je zelf belangrijk vind.
Als je te gedreven bent en te perfectionistisch, wordt je al gauw als een bedreiging ervaren en wordt je onmiddellijk klein gehouden.

Dit is geen verhaal uit de lucht gegrepen maar een ervaring die mij te beurt valt.
verder wens ik hier niet over uit te wijden.

Competenties worden, ook al zijn ze aangetoond, niet langer beschouwt als relevant.
Was deze review nuttig?Ja 5NeeRapporteren

4,3
4,3
3,1
3,6

Reviews over Deceuninck gesorteerd op locatie