Deceuninck Employee Review

View all Deceuninck reviews

Een bedrijf die op het gebied van werving en doorgroeimogelijkheden absoluut niet nakomt wat er in hun vacature staat.
HP Picker / magazijnier (Current Employee) –  Gits, VLG22 September 2015
De sfeer dient men zelf te creëren. Het hangt af van de waarden die je zelf belangrijk vind.
Als je te gedreven bent en te perfectionistisch, wordt je al gauw als een bedreiging ervaren en wordt je onmiddellijk klein gehouden.

Dit is geen verhaal uit de lucht gegrepen maar een ervaring die mij te beurt valt.
verder wens ik hier niet over uit te wijden.

Competenties worden, ook al zijn ze aangetoond, niet langer beschouwt als relevant.
Was this review helpful?Yes 5NoReport

Other Deceuninck Employee Reviews

Bedrijf met weinig structuur - weinig motivatie bij personeel
Ex medewerker (Former Employee) –  Gits19 October 2017
Ik heb heel veel jaren graag bij deze firma gewerkt , enkel is er nu jammer genoeg geen structuur meer , deels door wegvallen van de familiale banden met de familie Deceuninck en het binnenhalen van een op korte termijn denkend management , met op kop de huidige geld CEO . Personeel word totaal niet gemotiveerd ( lees gedemotiveerd) , mensen die vooruit willen worden genadeloos afgestraft , personen die het goed kunnen uitleggen worden gepromeveerd . Nieuw personeel vinden is een ramp . Enkel in het buitenland word er nog geïnvesteerd .
Pros
Geen meer
Cons
Veel te veel
Was this review helpful?YesNoReport
Toffe sfeer
Uithaler lak profielen (Former Employee) –  Hooglede5 September 2016
Goed stabiel bedrijf zoals het hoord
Goed werk omgeving zeker aan rader
Goede verdienste ook alleen soms wat zoekn waar alles is
Pros
Houden rekenig met jouw
Cons
Soms nog wat zoekn
Was this review helpful?YesNo 4Report
Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at Deceuninck. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,1