Delhaize
Delhaize Employee Review

gezellige werkomgeving

12 January 2013
mijn werkdag startte met het egaliseren (mooi zetten) van de rayon parfumerie,het inzetten van de bestelling ,het aannemen en uitstallen van contracten,prijswijzigingen en prijsetiketten aanpassen(toen nog met de hand nu ondertussen zal dat al met de pc gebeuren) en om de dag af te ronden ,nieuwe bestelling maken voor de volgende leveringmet mijn collega's heb ik altijd een nauwe band gehad ,ieder had zijn eigen rayon en dus zijn eigen verantwoordelijkheden maar hadden we tijd over ,gingen we elkaar helpen in tijden van noodhet leukste aan de baan was de zelfstandigheid en het vertrouwen die ik kreeg van de directieals ik het moeilijkste moet opnoemen aan mijn baan dan kan ik het alleen maar hebben over het laatste jaar voor ik ben gestopt, maar dat had dan meer te maken met het combineren van mijn privesituatie
Work/Life Balance
Culture
Pros
aangenaam zelfstandig werken
Cons
???
Similar reviews
15 August 2014
Same role
rayonverantwoordelijke (Former Employee) - R
er werd veel te veel van je verwacht op 1 dag en de sfeer was absoluut onaangenaam
Pros
toffe collegas
Cons
weinig respect voor je werk
7 March 2017
Same location
Vendeur (Former Employee) - Grimbergen
J'ai aimé travailler labas en tant que étudiant. C'etais un travail agréable.
Pros
Pas fatiguant
Cons
Commencement tres tot
27 October 2020
Caissière-réassortisseuse (Former Employee) - Wanze
Le gérant a cet époque étais un tirant il criaient sur le personnels pour rien il buvait comme un trous et menaçait le personnels pour de bêtes petites erreurs
Pros
Aucun
Cons
Très mal payer