Delhaize
Delhaize Employee Review

Leerrijke -maar liefst tijdelijke- studentenjob

12 February 2015
Wat ik uit mijn tewerkstelling bij AD Delhaize heb geleerd, is dat het voor mensen zoals ik, die gedreven, ambitieus en ondernemingsgezind zijn, noodzakelijk is om een diploma te halen.

Voor een student die een centje wil bijverdienen tijdens de weekends en vakantiedagen, is deze job ideaal.

Voor de sfeer en de vergoeding, heb ik het in geen geval gedaan. Het is een bedrijf waar ik liefst nooit vast zou werken, maar ik deed mijn job op zich zo graag, dat ik er met plezier 's ochtends voor uit bed kwam.

De redenen waarom ik gestopt ben bij AD Delhaize waren vooral:

*Te lage vergoeding die amper aangepast werd naarmate de tijd van tewerkstelling vorderde, of de prestaties verbeterden; men kreeg steeds meer verantwoordelijkheid, zonder extra voordelen te krijgen

*Eerder tiranieke beleid van de werkgever, die geen oor had naar de noden van de werknemers en de prestaties zeer onderwaardeerde.

Het leuke van deze baan, is dan weer dat je dagelijks in contact komt met dezelfde klanten, hiermee een soort van relatie opbouwt en hen zo het gevoel geeft beter aan hun noden te kunnen voldoen.
Work/Life Balance
Culture
Pros
felxiebele dagen voor jobstudenten
Cons
lage vergoeding, geen waardering
Similar reviews
10 May 2020
Same location
Winkelbediende (Former Employee) - Buggenhout
Als jobstudent vond ik het niet zo aangenaam hier te werken. Ikzelf kreeg niet vaak de kans aan de kassa te staan, om hier op die manier beter in te worden. Om die reden- dat ik nog niet voldoende kennis had- werd ik dus nauwelijks aan de kassa gezet en moest ik vooral rekken aanvullen.
Dit werk was tot een bepaald moment nog nuttig, tot alles in de rekken lag en je alles gewoon naar voor moest schikken.

Mijn eerste werkdag was ook amper onder begeleiding, en vanaf het moment dat ik er aankwam, was het eigenlijk aan mij om te weten wat ik hoorde te doen. Ik vond dit zeer ongemakkelijk.
11 October 2013
Same location
Winkelbediende (Former Employee) - AD Delhaize Buggenhout
Ik hou ervan om onder de mensen te komen. Hier werken was heel leuk voor mij.

De baas zelf was zeer vriendelijk alsook de collega's.

Ik voelde me zeker gewaardeerd voor wat ik deed en kwam steeds met een glimlach toe op het werk.
10 August 2020
Caissier, Delhaize St-Lambert, Liège. Caisse (Former Employee) - St-Lambert et Quai de Rome
J'ai alterné entre 2 Delhaize pendant 2 ans.
L'ambiance était bonne dans les deux. Tout était bien pour moi, j'aurai aimé continuer à travailler là mais, et ça le directeur qui voulait m'engager n'y pouvait rien, les actionnaires ont voulu faire un dégraissage du personnel et je n'ai donc pas pu obtenir mon CDI comme prévu.