Delhaize
Delhaize Employee Review

leuke collega's

31 March 2015
aanvullen van de zuivel produkten , bestellingen maken , de verkoopcijfers op het kader bespreken , soms helpen aan de kassa bij grote drukte.
strenge directeur moeilijkste van de baan was een zaterdag verlof krijgen en meer uren was maar 28 uur kontract

het leukste was afwisselend werk en vriendelijke klanten die ook soms eens hun babbeltje kwamen doen
Work/Life Balance
Culture
Pros
maaltijsheque, groepsverzekering, hospitaliesatie
Cons
moeilijk verlof te krijgen
Similar reviews
28 June 2017
Same location
Verkoopster (Current Employee) - Dendermonde
Het Is een leuke baan maar het heeft ook zo zijn negatieve kanten (bv. Zeer moeilijke klanten,..)
de collega's zijn aangenaam om mee te werken maar de eigenaars en de collega's van het bureel zouden toch iets meer moeite naar het personeel mogen tonen.
Pros
Geen zittende werk, de uren gaan zo voorbij
Cons
Soms slechte werk uren
26 February 2015
Same location
Verkoopster (Former Employee) - Dendermonde
Ik heb er veel geleerd, het was eer een goede sfeer.
Ook de Collega's waren tof! zeker geen klagen over.

en het moeilijkste heb ik niet egt wat ik leer graag nieuwe dingen bij , en leer rap dingen bij.

Het leukste van de baan was aan de kassa zitten & dat je aanvaard wordt door iedereen .
10 October 2020
Chauffeur livreur (Fr+Nl) (Former Employee) - drogenbos
C'est de l'esclavage ils font travailler les chauffeurs comme des animaux monter des courses à des étages sans ascenseur ranger les courses et pour chaque clients il y a 360kg de charge à porter et il y en a 16 clients le matin et 16 clients le soirs!!! Avec 32 clients × 360kg et le nombre d'étage à monter et descendre après un mois de travail les problèmes de santé commencent à se faire sentir mal de dos aux articulations chevilles tordu ou poignées foulé. En plus les responsables vous met la pression!!! Surtout le Grollard de Albert un vrai chien aucune humanité et hypocrite envers les personnelles il a viré un chauffeur pcq celui-ci refuse de ranger les cours dans les armoirs d'un de ces amis clients hors ce n'est pas le travail d'un chauffeur de ranger les courses!!!!