Delhaize

Delhaize Employee Reviews in Grobbendonk

Found 3 reviews matching the search
See all 1.020 reviews
In Delhaize Grobbendonk werd er zeer duidelijk gecommuniceerd: ik wist heel duidelijk wat ik moest doen, bij wie ik terecht kon bij vragen, werkdagen,... Het moeilijkste van het werken bij de charcuterie was toch wel het gebruik van de machines en het onthouden van de nummers om de salade/vleeswaren aan te rekenen. Maar dit was enkel moeilijk de eerste weken dat je er werkt, daarna wordt het eerder een automatisme. Het leukste aan de job vond ik het contact met de klanten.
Pros
Sociaal contact
Cons
Zondagwerk
Supper toffe collegas Aangename wersfeer Afwisselend werk
ik werkte hier al van mijn 16 jaar,(volgde deeltijds school) ben begonnen als jobstudent om erna fulltime vast in dienst aangenomen te worden, na de geboorte van mijn 2e kind ben ik er deeltijds beginnen werken 24u. op 27/03/2015 heb ik besloten om te stoppen , door omstandigheden, een "meningsverschil".. & ook omdat de werksfeer & het behandelen van het personeel me te veel werd.. ben altijd goed geweest voor een ander, heb altijd gedaan wat me werd gevraagd.. kwam goed overeen met collega's & werd heel graag gezien bij de klanten..
Pros
toffe collega's..lieve klanten..
Cons
sommige dat schijnheilig zijn. niet goed weten wat je aan de persoon zelf hebt, het voortrekken van bepaalde mensen, ..anderen blijven jaren met dezelfde functie zitten terwijl ze even hard werken ..
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Delhaize?