Reviews voor Delhaize in Lokeren

Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
leuk
Kassierster (voormalige medewerker) –  Lokeren, VLG22 oktober 2013
De winkelt opent om 8u, ik maak mijn kassa op en er is al een klant die wil afrekenen. Zo gaat het maar door. De een is vriendelijk doet heel haar verhaal wat ze het voorbije weekend heeft gedaan en de ander zegt helemaal niks enkel de boodschappentas vullen.
Wat ik geleerd heb? Dat er veel verschillende mensen zijn met geluk, verdriet enzovoort.
De directie zien we af en toe eens controle houden in de winkel, en als hij je nog niet heeft gezien krijg je een hele vriendelijke goedendag.
We zijn met heel veel collega's van verschillende afdelingen. Met de een klikt het al beter dan met de ander :-) maar het is een heel leuk team.
Het moeilijkste aan deze baan is eigenlijk het werk zelf niks, maar het weekend is niet altijd even leuk. En naast het moeilijke zijn er dan ook leuke zoals je ziet dat je op zaterdag sluit hebt, maar je kan met de verantwoordelijke afspreken of dit veranderd kan worden.
Pluspunten
klantencontact
Minpunten
weekend
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren

Zie meer reviews over Delhaize

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Delhaize. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,8

3,6Werk-Privé Balans
3,5Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over Delhaize gesorteerd op vacaturetitel