Dixon & Company Employee Reviews

Showing all 4 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Een job dat niet aanvoelt als werk
Team manager (Current Employee) –  Antwerpen29 September 2017
Werken bij Dixon is ongetwijfeld tot nu toe de beste werkervaring die ik al in mijn carrière heb gehad. Dit is het eerste bedrijf waarvan ik oprecht kan zeggen " hier voel ik me thuis ".
Pros
Het team, de bedrijfscultuur, de sfeer, de normen en waarden van het bedrijf
Work hard, play hard!
Team Office (Current Employee) –  Antwerpen28 September 2017
Het leven van een recruiter is als een rollercoaster - de ene dag loop je high-fivend rond om je successen te vieren, de dag erna vallen alle deals in het water. Bij Dixon & Company heb je altijd iemand waartegen je kan ventileren als het minder gaat, of waarmee je kan dansen als de zon schijnt.

De Dixon & Company-familie bestaat vandaag uit meer dan 20 jonge en minder jonge medewerkers, met als uitvalsbasis de grootste rekruteringsliving in Antwerpen - inclusief geweldig zicht over de Schelde.

Van Junior Consultant tot Manager, Dixon & Company geeft je de ruimte en de tools om in een sfeer van vertrouwen uit te groeien tot een geweldige recruiter, met respect voor kandidaten, klanten en collega's.

Naast al het "gerecruteer" is er natuurlijk ook plaats voor wat anders: friday drinks, pingpong, een leuk event opgezet door onze KulturKlub, en natuurlijk onze jaarlijkse teambuilding (Jordanië, Ijsland, Senegal, Slovenië,...).

Kortom: a dream to work for. Join us! :-)
Pros
Vlakke structuur, leuke collega's, ontwikkelingsmogelijkheden, uitdagende job, geweldige locatie
Top Bedrijf
Project Assistant (Current Employee) –  Antwerpen28 September 2017
Dixon & Company is een zeer aangename werkgever. Transparantie, eerlijke communicatie en een toffe werksfeer zijn de voornaamste en belangrijkste troeven van het bedrijf.
Pros
Het is één grote familie
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Dixon & Company. Our community is ready to answer.

Ask a Question

5,0Work/Life Balance