Eandis Reviews

Onthaalbediende
Bediende middelenbeheer (huidige medewerker) –  Melle20 oktober 2016
S'morgens is het altijd druk en komen er steeds onverwachte 'problemen' opduiken die opgelost moeten worden. Natuurlijk trek ik goed mijn plan zowel telefonisch als verbaal tegen de cursisten. Ik hou ervan mensen te helpen en werk heel probleem oplossend. Ik kan zelf zeggen dat ik niet ga slapen voor er een oplossing is gevonden. Collegialiteit vind ik heel belangrijk en er moet zeker een goede verhouding lachen en ernstig zijn.
Met mijn spontaniteit en communicatieve eigenschappen kom ik elke dag met verschillende mensen in contact waarbij ik heel assertief kan reageren.
Pluspunten
bedrijfswagen, woon-werk
Minpunten
ploegen
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren
Productieve en gezellige werksfeer
Bediende Boekhouding-bevoorrding (voormalige medewerker) –  Berchem25 juli 2016
Toffe collega's in en buiten de werkplaats. Ieder had zijn specifieke taak maar viel wel in voor anderen die in vakantie waren. Goede begeleiding. Ik heb daar met SAP leren werken en ondertussen 2 programma's zien evolueren. 1 x per maand was er teamvergadering en af en toe gingen we met de collega's iets eten.
Pluspunten
's middags gratis soep
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Nieuwbouw, goede relatie met overste
Technisch bediende (voormalige medewerker) –  Melle2 mei 2016
Ik deed mijn job als technisch bediende erg graag, de betaling was ok, vaste job, leuke werksfeer, gemakkelijk te bereiken, zowel Merelbeke als Melle, heb altijd voor dezelfde werkgever gewerkt, begonnen in EBES, daarna Electrabel en als laatste Eandis
Pluspunten
Goede betaling, extra premies, nette omgeving
Minpunten
Minder goede kilometer vergoeding
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
De ideale werkgever
Back office werkvoorbereiding aansluitingen G en E (voormalige medewerker) –  Turnhout, VLG17 april 2015
Organisatie met een uitgekiende werking, met veel ontplooiingskansen en een volwassen opleidingscultuur.

Spontane erkentelijkheid voor personeel op alle niveaus en een gezonde werksfeer die nauwlettend wordt bewaakt.

De bereidwilligheid van de collega's om nieuwelingen en instappers bij te staan, is opvallend en welgemeend - een rariteit.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Fantastisch bedrijf om voor te werken
Databeheerder (voormalige medewerker) –  Lokeren5 maart 2015
Door de meest geschikte persoon op de juiste plaats te zetten is dit een bedrijf waar iedereen zijn uiterste best doet om het beste van zichzelf te geven.
Iedereen kan steeds aan zichzelf blijven werken dankzij de opbouwende feedback die gegeven wordt door de leidinggevenden.
Pluspunten
aangename werksfeer
Minpunten
Nemen geen nieuwe vaste medewerkers meer aan, enkel tijdelijke contracten
Was deze review nuttig?Ja 4NeeRapporteren
Gezellige stageplaats
Stage (voormalige medewerker) –  Sint-Niklaas6 juni 2014
Elektriciteit en gasplannen aanmaken via SAP vervolgens afdrukken en klasseren.

Werken op SAP.
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 1Rapporteren
Gezellige werkomgeving
Administratief Bediende (studentenjob) (voormalige medewerker) –  Merelbeke12 mei 2013
Goede locatie, gezellige werkomgeving.
Interessant, niet te veel stress!
Leren omgaan met volwassenen op het werk.
Een leerrijke ervaring.
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 3Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Er is geen communicatie onder het personeel. Twee sms-en per maand volstaan niet als sociaal contact. Er wordt enkel elektronisch gecommuniceerd.
Opnemer inkasseerder (voormalige medewerker) –  Zuid- Oost Vlaanderen10 december 2012
Te weinig sociaal contact met leidinggevenden. Enkel de prestaties worden als belangrijk beschouwd en de klant is precies een bijkomstige factor. Mensen helpen is ver weg, alles moet renderen.
Pluspunten
zeer gevarieerd kliënteel, omgaan met alle lagen van de bevolking.
Minpunten
enkel electronisch contact als beoordeling van menselijke waarden.
Was deze review nuttig?Ja 11Nee 3Rapporteren

4,2
4,6
3,8
4,1

Reviews over Eandis gesorteerd op locatie