EnergyVision NV

EnergyVision NV Employee Reviews

Showing all 3 reviews
Energyvision heeft een jong en gedreven team, die samen werken naar een gemeenschappelijk doel. Zeer behulpzame collega's die elkaar helpen wanneer dit nodig is. EnergyVision biedt je kansen om veel bij te leren en door te groeien. Het management is zeer transparant en investeert in hun mensen.
Een typische dag op het werk is oplossingen vinden voor onvoorziene omstandigheden, je leert alle dagen bij, het management staat heel dicht bij zijn mensen, heel collegiale sfeer, het steekt niet op vijf minuten, iedereen probeert iedereen te helpen, soms wel stress maar dit houd je scherp, opportuniteit is uit den boze, je hebt ook de kans om eventueel door te groeien/schuiven naar andere departementen, dus heel afwisselend. Directie staat ook altijd open voor suggesties. Ik zie EV als een grote collegiale familie waar iedereen naar hetzelfde doel werkt.
Bij EnergyVision wordt je meteen opgenomen in de groep. Je wordt ondersteund om jezelf te kunnen ontplooien binnen je functie. De sfeer gaat er familiair aan toe, dit versterkt alleen maar de goede werkomgeving!
Pros
teamactiviteiten, kans om je te ontplooien, leuke collega's
  1. Employee Reviews