ENGIE
ENGIE Employee Review

Gezellige werksfeer met interne roddels minder aspect

3 November 2015
Administratiefbediende Codex

Persoonlijke mail controleren, nadien de algemene mailbox daar het werk uithalen, bestellingen, goederen ontvangst en de prestaties van de techniekers dit alles nadien verwerken in SAP.

Indien er veel attesten binnen komen i.v.m de wettelijke controles van de installaties deze door sturen naar de klant en data ingeven in de daar voor bestemde excellijst en soms WO bonnen afsluiten in Maximo.

Tijdens deze werkzaamheden af en toe een grapje maken met mijn collega Hadia en naar de goede muziek op Nostalgie luisteren.
Work/Life Balance
Culture
Pros
maaltijdcheques
Cons
veel intern geroddel
Similar reviews
13 May 2019
Same role
Administratief bediende (Current Employee) - Antwerpen
Als je geen ingenieur bent, pas je maar beter op dat je stevig in je schoenen staat. Er heerst een cultuur van 'zie eens wat ik weet en jij niet'. Je moet geluk hebben met je collega's, dan kan het fijn zijn, gezien ik minder stress ervaar dan bij mijn vorige werkgevers (kleinere bedrijven).
Verwacht niet teveel uitleg, je moet hier alles zelf uitzoeken.

Het is een technische omgeving, waardoor er quasi geen aandacht is voor het menselijk aspect van de werknemers. Vakbonden zijn er vooral actief voor de arbeiders. Ik mis voeding voor de geest, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, een mooie omgeving, aangename ruimtes, modern management, ...
Pros
goede scheiding privé-werk
Cons
weinig vernieuwend management, weinig 'ownership' omwille van de grootte van het bedrijf.
7 January 2014
Same role
Administratief medewerker (Former Employee) - Brussels, BRU
Leuke collega's, veel bijgeleerd, toffe sfeer,... Niets dan lof!
Cons
Geen vast contract na 4 jaar dienst
24 June 2016
Same location
Administratief bediendeCodex (Former Employee) - Mechelen
Ik heb geluk gehad dat ik een fijne geduldige collega had, die mij meerdere malen iets terug uitlegde.
Anders word je er maar aan uw lot overgelaten, geen duidelijke communicatie intern wat eigenlijk van je verwacht word.
Pros
goed loon
Cons
weinig flexibiliteit wat betreft start en stop uren