Review over ENGIE van een werknemer

Bekijk alle reviews over ENGIE

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Gezellige werksfeer met interne roddels minder aspect
Administratief bediende Codex (huidige medewerker) –  Mechelen3 november 2015
Administratiefbediende Codex

Persoonlijke mail controleren, nadien de algemene mailbox daar het werk uithalen, bestellingen, goederen ontvangst en de prestaties van de techniekers dit alles nadien verwerken in SAP.
Indien er veel attesten binnen komen i.v.m de wettelijke controles van de installaties deze door sturen naar de klant en data ingeven in de daar voor bestemde excellijst en soms WO bonnen afsluiten in Maximo.
Tijdens deze werkzaamheden af en toe een grapje maken met mijn collega Hadia en naar de goede muziek op Nostalgie luisteren.
Pluspunten
maaltijdcheques
Minpunten
veel intern geroddel
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren

Andere reviews over ENGIE van werknemers

multitudes des tâches
Stage Aide-comptable (voormalige medewerker) –  aide comptable11 augustus 2019
C'est une entreprise où les collègues sont très conviviales et j'ai dû exercer les différentes tâches dans la comptabilités fournisseurs en travaillant avec le logiciel comptable SAP.
Pluspunten
horaire flexible
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Technische omgeving, weinig aandacht voor de mens
Administratief bediende (huidige medewerker) –  Antwerpen13 mei 2019
Als je geen ingenieur bent, pas je maar beter op dat je stevig in je schoenen staat. Er heerst een cultuur van 'zie eens wat ik weet en jij niet'. Je moet geluk hebben met je collega's, dan kan het fijn zijn, gezien ik minder stress ervaar dan bij mijn vorige werkgevers (kleinere bedrijven).
Verwacht niet teveel uitleg, je moet hier alles zelf uitzoeken.
Het is een technische omgeving, waardoor er quasi geen aandacht is voor het menselijk aspect van de werknemers. Vakbonden zijn er vooral actief voor de arbeiders. Ik mis voeding voor de geest, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, een mooie omgeving, aangename ruimtes, modern management, ...
Pluspunten
goede scheiding privé-werk
Minpunten
weinig vernieuwend management, weinig 'ownership' omwille van de grootte van het bedrijf.
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ENGIE. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,7