Review over ENGIE van een werknemer

Bekijk alle reviews over ENGIE

Environnement de travail agréable
Monteur électricien B2 (voormalige medewerker) –  Feluy21 februari 2019
Début 07h00. Briefing des ouvriers pour la journée. Attende des ordres et documents nécessaires ( permis de feu,... ). Journée finie à 15h30.
Pluspunten
Trés bien encadré
Minpunten
Aucun
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren

Andere reviews over ENGIE van werknemers

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Technische omgeving, weinig aandacht voor de mens
Administratief bediende (huidige medewerker) –  Antwerpen13 mei 2019
Als je geen ingenieur bent, pas je maar beter op dat je stevig in je schoenen staat. Er heerst een cultuur van 'zie eens wat ik weet en jij niet'. Je moet geluk hebben met je collega's, dan kan het fijn zijn, gezien ik minder stress ervaar dan bij mijn vorige werkgevers (kleinere bedrijven).
Verwacht niet teveel uitleg, je moet hier alles zelf uitzoeken.
Het is een technische omgeving, waardoor er quasi geen aandacht is voor het menselijk aspect van de werknemers. Vakbonden zijn er vooral actief voor de arbeiders. Ik mis voeding voor de geest, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, een mooie omgeving, aangename ruimtes, modern management, ...
Pluspunten
goede scheiding privé-werk
Minpunten
weinig vernieuwend management, weinig 'ownership' omwille van de grootte van het bedrijf.
Great work/life balance
Functional & Technical SAP FICA & SAP ISU (huidige medewerker) –  Brussel9 mei 2019
ENGIE Electrabel is a company where all collaborators have the opportunity to enjoy a great job/life balance, through flexible work-at-home arrangements and other agreements.
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ENGIE. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,7