Review over ENGIE van een werknemer

Bekijk alle reviews over ENGIE

Agréable et bonne ambiance
STAGE : Entretien et réparation (voormalige medewerker) –  Wauthier-Braine11 oktober 2017
Travaille principalement sur la route. Mission a effectué durant la journée chez divers client. En équipe la plupart du temps. Cet expérience m'a beaucoup plus. Je ne connais pas trop l'entreprise en interne, j'ai seulement fait un stage
Pluspunten
Travail varié et en extérieur
Minpunten
Les horaires variables
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren

Andere reviews over ENGIE van werknemers

multitudes des tâches
Stage Aide-comptable (voormalige medewerker) –  aide comptable11 augustus 2019
C'est une entreprise où les collègues sont très conviviales et j'ai dû exercer les différentes tâches dans la comptabilités fournisseurs en travaillant avec le logiciel comptable SAP.
Pluspunten
horaire flexible
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Technische omgeving, weinig aandacht voor de mens
Administratief bediende (huidige medewerker) –  Antwerpen13 mei 2019
Als je geen ingenieur bent, pas je maar beter op dat je stevig in je schoenen staat. Er heerst een cultuur van 'zie eens wat ik weet en jij niet'. Je moet geluk hebben met je collega's, dan kan het fijn zijn, gezien ik minder stress ervaar dan bij mijn vorige werkgevers (kleinere bedrijven).
Verwacht niet teveel uitleg, je moet hier alles zelf uitzoeken.
Het is een technische omgeving, waardoor er quasi geen aandacht is voor het menselijk aspect van de werknemers. Vakbonden zijn er vooral actief voor de arbeiders. Ik mis voeding voor de geest, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, een mooie omgeving, aangename ruimtes, modern management, ...
Pluspunten
goede scheiding privé-werk
Minpunten
weinig vernieuwend management, weinig 'ownership' omwille van de grootte van het bedrijf.
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ENGIE. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,7