Review over ENGIE van een werknemer

Bekijk alle reviews over ENGIE

philosophie
Dessinateur CAD pipe (voormalige medewerker) –  Brussel13 februari 2018
le probleme a l epoque chez Fabricom est que vous deviez etre d origine flamande pour acceder a certain avantage tel que formation ou autre de plus les flamamd d origine avait la facilite d etre engage tres tres facilement par rapport au francophone et ce sans competance avec la fonction ce qui a long terme posait de tres gros soucis en terme de productivite et d evolution !
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren

Andere reviews over ENGIE van werknemers

multitudes des tâches
Stage Aide-comptable (voormalige medewerker) –  aide comptable11 augustus 2019
C'est une entreprise où les collègues sont très conviviales et j'ai dû exercer les différentes tâches dans la comptabilités fournisseurs en travaillant avec le logiciel comptable SAP.
Pluspunten
horaire flexible
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Technische omgeving, weinig aandacht voor de mens
Administratief bediende (huidige medewerker) –  Antwerpen13 mei 2019
Als je geen ingenieur bent, pas je maar beter op dat je stevig in je schoenen staat. Er heerst een cultuur van 'zie eens wat ik weet en jij niet'. Je moet geluk hebben met je collega's, dan kan het fijn zijn, gezien ik minder stress ervaar dan bij mijn vorige werkgevers (kleinere bedrijven).
Verwacht niet teveel uitleg, je moet hier alles zelf uitzoeken.
Het is een technische omgeving, waardoor er quasi geen aandacht is voor het menselijk aspect van de werknemers. Vakbonden zijn er vooral actief voor de arbeiders. Ik mis voeding voor de geest, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, een mooie omgeving, aangename ruimtes, modern management, ...
Pluspunten
goede scheiding privé-werk
Minpunten
weinig vernieuwend management, weinig 'ownership' omwille van de grootte van het bedrijf.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ENGIE. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,7