EUROPORTS Reviews

Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Hectic stressy workplace
Logistiek bediende (voormalige medewerker) –  Kallo22 januari 2018
Job/life: You can start at 7 in the morning and still be there at 7 PM, not paid overtime. Very stressy, teamleaders are sitting amongst staff, so no conversations possible without a vicious look of teamleaders.
Pluspunten
None
Minpunten
Long hours, no talking, unpaid overtime, next to boss, nothing to eat outside, bad restrooms
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
geweldige job in een geweldig bedrijf.
dispatcher (voormalige medewerker) –  Meerhout9 november 2012
Ik moest de chauffeurs sturen, zodat de juiste goederen (containers) op het juiste moment bij klant toekomen. Overal worden er wel eens fouten gemaakt (vetraging bij het uitleveren, problemen op kaai, niet gelost uit (zee)schip,...), hier ook. Dan was het ook mijn job om dit te melden aan de klant.
De juiste containers gaan terughalen, zodat deze tijdig op de terminal zijn zodat ze nog met het binnenvaartschip mee kunnen.
Er op letten dat we containers niet kunnen herbruiken om te laden bij andere klanten.

ik heb er geleerd om nog meer voor mezelf op te komen en verbaal beter te worden. Dit is noodzakelijk om u tegen de chauffeurs staande te houden. hiervoor moet je ook sterk in uw schoenen staan. Dit was ook tegelijk het moeilijkste aan de job, om de chauffeurs te overtuigen (dwingen) nog een rit te doen terwijl hun hoofd al richting huis staat. Maar tegelijk was he contact met de chauffeurs ook het leukste van de job.

Over de collega's kan ik geen kwaad woord zeggen, het is een geweldige groep. We gingen regelmatig samen uit eten, drinken, een zaalvoetbal spelen.
Pluspunten
contact met chauffeurs, contact met de klanten.
Minpunten
mijn ontslag.
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 1Rapporteren
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij EUROPORTS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,7

3,3Werk-Privé Balans
3,7Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over EUROPORTS gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over EUROPORTS gesorteerd op locatie