EUROPORTS Employee Reviews

2,8Job Security & Advancement
2,8Culture
Showing all 4 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
ervaring als system engineer bij Euroports
System Engineer (Former Employee) –  Waasland/Beveren3 December 2018
De ICT Manager was er nooit en overlegd ook niks en er was geen team spirit.
Veel verloop van personeel.
Pros
goed loon en goede extra legale voordelen
Cons
saaie werkomgeving en collega's communiceren bijna niet
Was this review helpful?YesNoReport
grote speler in de haven van Antwerpen en de binnenvaart
ADM. BEDIENDE (Former Employee) –  Antwerpen5 February 2015
3 verschillende functies gehad en dus enorm veel bijgeleerd. Toffe organisatie en fijne mensen om mee te werken!
Was this review helpful?Yes 3No 2Report
geweldige job in een geweldig bedrijf.
dispatcher (Former Employee) –  Meerhout9 November 2012
Ik moest de chauffeurs sturen, zodat de juiste goederen (containers) op het juiste moment bij klant toekomen. Overal worden er wel eens fouten gemaakt (vetraging bij het uitleveren, problemen op kaai, niet gelost uit (zee)schip,...), hier ook. Dan was het ook mijn job om dit te melden aan de klant.
De juiste containers gaan terughalen, zodat deze tijdig op de terminal zijn zodat ze nog met het binnenvaartschip mee kunnen.
Er op letten dat we containers niet kunnen herbruiken om te laden bij andere klanten.

ik heb er geleerd om nog meer voor mezelf op te komen en verbaal beter te worden. Dit is noodzakelijk om u tegen de chauffeurs staande te houden. hiervoor moet je ook sterk in uw schoenen staan. Dit was ook tegelijk het moeilijkste aan de job, om de chauffeurs te overtuigen (dwingen) nog een rit te doen terwijl hun hoofd al richting huis staat. Maar tegelijk was he contact met de chauffeurs ook het leukste van de job.

Over de collega's kan ik geen kwaad woord zeggen, het is een geweldige groep. We gingen regelmatig samen uit eten, drinken, een zaalvoetbal spelen.
Pros
contact met chauffeurs, contact met de klanten.
Cons
mijn ontslag.
Was this review helpful?Yes 3No 1Report
Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at EUROPORTS. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,3