EXPERZA

EXPERZA Employee Reviews

All
Belgium4 reviews
Showing all 4 reviews
Na jarenlang in de verkoop te werken had ik nood aan een nieuwe uitdaging zo kwam ik bij Experza terecht. Daar kreeg ik de kans om op te starten als consulente. Na 4 jaar doe ik de job nog steeds met enorm veel passie. Elke dag is anders! Zéér goeie begeleiding en super collega's. Experza staat voor kwaliteit en gedrevenheid! Ik ben trots dat ik deel mag uitmaken van dit fantastisch team.
Na mijn studies was ik zoekende... In de sector waar ik voor studeerde was het moeilijk om een vaste job te vinden.
Ik ging op zoek naar een andere uitdaging en vond deze bij Experza.

Ik begon met weinig verwachtingen en weinig besef wat deze job allemaal inhoudt. Na bijna 3 jaar amuseer ik me nog steeds in mijn functie !!

Doorheen de jaren kunnen groeien in de job en de verschillende aspecten van het uitzendwerk leren kennen.

Samen met de collega's gaan we er dagelijks voor. We zijn een team dat staat voor gedrevenheid en kwaliteit. Eén team dat samenwerkt.

Met de nodige ondersteuning (cursussen, bijscholingen, info-sessies) van de zaakvoerster, Sylvie.

Kortom, een boeiende job binnen een topteam !
Ik leerde Exerza kennen via mijn tante die jobstudenten inzet via hen.
Op dit moment ben ik net iets meer dan een jaar aan de slag als consulente bij Experza en eerlijk, ik zou deze job niet meer kunnen missen.

Elke dag is een nieuwe uitdaging, geen enkele dag is dezelfde. Elke dag leren wij elkaar dingen bij, zowel commercieel, administratief als juridisch.

We krijgen heel wat kansen op doorgroeimogelijkheden en krijgen een functie die bij elk van ons past.

Iedereen bij Experza heeft elk zijn persoonlijke capaciteiten en

hierdoor kunnen we een topteam vormen!
Pros
Via toffe hostessenopdrachten als studente leerde ik Experza kennen.
Na mijn studies kreeg ik de kans om het tweede kantoor van Experza in Waregem mee op te starten.

In die reeds bijna 8 jaar kreeg ik de mogelijkheid en ruimte om mezelf verder te ontplooien en mee te groeien met het bedrijf.

We krijgen voldoende kansen om extra cursussen te volgen en om onze kennis te verruimen.

Iedere dag is anders, waardoor de job enorm boeiend blijft.

Ons team is zeer verschillend, maar voor allen is Experza een deel van ons geworden.

Wij zijn allemaal commerciële strevers, die het toonbeeld van Experza willen zijn.
Pros
Enorm veel variatie, meegroeien met het bedrijf, iedere dag bijleren.
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at EXPERZA. Our community is ready to answer.
Work/Life Balance
Culture