Facilicom Group

Facilicom Group Employee Reviews

Found 6 reviews matching the search
See all 52 reviews
Aangename werksfeer met luisterend oor voor het personeel. Meevoelend en oplossingsgericht.
Geen duidelijk orde, structuur en achterhaald manier van werken ondanks moderne tools en softwares die ze niet kunnen noch willen aanpassen of bijsturen om stressloos vooruit te gaan( een fout melden duurt eeuwen eer ze verbeterd worden) Wanorde op vele gebieden ondanks mooie ideeën en potentiële middelen. Een raadsel voor mij waarom ze niet beter willen organiseren , misschien teveel vijandig syndicus in het personeel die van verandering/onbekende schrikken. Wel een paar leuke en sympathieke arbeiders, collega’s en directieleden die ik bij deze veel moed toewenst.
Pros
Veel te doen
Cons
Geen steun van anderen verwachten, integendeel.
Het was de eerste keer dat ik een vakantiejob deed. Deze is mij heel goed bevallen, omdat ik in een aangenaam team terecht kwam.
Ik heb heel veel geleerd, omdat ik met verschillende bedrijven moet omgaan. elke dag bij verschillende klanten werken vond ik wel leuk en zeker omdat ik me heel goed kan aanpassen. ik kan zowel alleen als met een team werken.
Pros
bedrijfswagen
Cons
groeis
Employée par Facilicom, travaillant sur d'autres societés en sous traitance. Le contact avec nos responsables, le planning est bon.
Goede collega's, vriendelijke directie. De werkdruk is echter niet laag en er zijn veel factoren waar je rekening mee moet houden. Al bij al vind ik dat Facilicom zijn werknemers correct behandelt en voldoende ontwikkelingskansen biedt.
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Facilicom Group?
See more Facilicom Group reviews
You may want to try: