Familiehulp Reviews

46 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 50 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Horrible place to work
Huishoudhulp (voormalige medewerker) –  leuven/ Brussels / Gent/ Genk in Belgium23 mei 2019
I had worked for familiehulp for 4 months. I had no lunch time because I have to drive from one place to another during lunch time. My car wasn't insured by this company. My tire got flat at clients's home and they never paid me. I have to call someone to get to clients's home to change my tire and then I have to buy new tire for €100 and total money that I had paid from my pocket was €150
After 4 months I got minuscus ( cartilage ( my knee) due to heavy work and lack of right equipment and products and plus greedy people. When familiehulp found out I have minuscus, immediately they kick me out. These action was too cruel and with no humanity what so ever.
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 2Rapporteren
Goede tewerkstelling
Verzorgende (voormalige medewerker) –  Brugge26 januari 2019
omgang met verschillende soorten mensen
possitief handelen en denken
creatief werken en bezig zijn met mensen
klantgericht werken naar de noden van de klant .
Was deze review waardevol?Ja 5Nee 1Rapporteren
Leuk om te werken!
Stafmedewerker HRM (voormalige medewerker) –  Mechelen28 augustus 2018
Sterke hiërarchische cultuur waardoor je niet altijd de juiste waardering krijgt.
Was deze review waardevol?Ja 9NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
leuke afwisseling in de job
Polyvalent verzorgende (voormalige medewerker) –  Maldegem24 mei 2018
verzorgen van mensen en huishoudelijke taken
Gezelschap bij oudere personen
Pluspunten
afwisseling
Minpunten
steeds verplaatsen
Was deze review waardevol?Ja 5Nee 2Rapporteren
Environnement de travaille agreable
Commercial (voormalige medewerker) –  Brussel10 januari 2018
Pour ma part il manquait pas grand chose, c'était une très belle expérience. Je suis sorti de la grandis une fois de plus.
Pluspunten
Assez de pose
Minpunten
Les emplayeurs sont pas assez sociable
Was deze review waardevol?Ja 5NeeRapporteren
Primitieve werkfunctionering
Huishoudhulp (huidige medewerker) –  Hasselt België25 december 2017
Het werk word door familiehulp mooier verwoord dan dat het eigenlijk is. Ik raad persoonlijk niemand aan om bij deze instelling te werken. Ook de planning van waar je moet werken daar moet je dezelfde dag nog voor bellen omdat ze daar nooit optijd mee zijn. Ook de lonen worden niet nagekeken waardoor ze soms teveel storten en het dan direct terug willen hebben. Kortom ik raad het niemand aan om in zo een omstandigheden te werken.
Pluspunten
Nog niet gevonden
Minpunten
Geen auto, geen maaltijdcheques
Was deze review waardevol?Ja 23Nee 7Rapporteren
goede job
familiehulp (huidige medewerker) –  Beringen13 november 2017
eigen keuze aan uren, omgang met mensen ,eigen verantwoording
Pluspunten
zelfstandig werken
Was deze review waardevol?Ja 7Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Geen gezellige samenwerking met de permanentie
Zorgkundige (voormalige medewerker) –  Herentals14 september 2017
Het moeilijkste aan de job is dat je altijd positief moet zijn en je zelf geen privé problemen mag hebben of je mag ze niet laten merken aan je cliënten
Minpunten
Geen maaltijdcheques, geen auto, geen gsm, ...
Was deze review waardevol?Ja 14Nee 3Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Ik zorg graag voor oudere mensen.
Huishoudhulp (huidige medewerker) –  Nieuwkerken-Waas en sint Niklaas11 september 2017
Mijn allergrootste droom is om verzorgende te worden. Maar momenteel heb ik die kans nog niet gekregen. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat we gaan stoppen met poetsen. Ik sta open voor andere instellingen om te poetsen. Ik zou graag iets dichter bij huis zitten.
Pluspunten
Begripvol
Minpunten
Veel rond rijden
Was deze review waardevol?Ja 12Nee 1Rapporteren
veel ervaring opgedaan
kraamverzorgende (voormalige medewerker) –  Brugge7 september 2017
veel ervaring opgedaan, veel mensenkennis opgedaan
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 1Rapporteren
Leiding kan veel beter!
Verzorgende (voormalige medewerker) –  Brugge20 mei 2017
leiding is heel slecht! Na 19 voor Familiehulp Gewerkt te hebben in 8 verschillende regio's kan ik heel goed weten dat veel regio-verantwoordelijken er niet voor geschikt zijn. Er is er maar 1 in al mijn jaren bij Familiehulp dat haar job heel goed en correct deed de rest waren bazig en onbekwaam! Je krijgt er geen enkele kans om je verder te ontwikkelen en je hebt ook op niets recht omdat thuiszorg geen verzorgingsinstelling is. Nu werk ik in een wzc en ben veel meer geapprecieerd en gewaardeerd voor mijn prestaties en het is veel boeiender daarvoor had ik gestudeerd en niet om dagelijks te gaan kuisen.
Was deze review waardevol?Ja 32Nee 3Rapporteren
Leerrijke werkomgeving
Zorgkundige (huidige medewerker) –  Halle24 april 2017
Familiehulp is een vzw die verschillende diensten biedt. Het is een bedrijf die zeer meegaand is met hun zorgvrager maar ook met hun werknemers. Verbetering staat centraal. Samen werken naar een betere zorgverlening.
Pluspunten
Zelfstandigheid
Minpunten
Geen auto, loon kan beter
Was deze review waardevol?Ja 16Nee 8Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
altijd alleen bij klant en geen afwisseling in werk en geen doorgroei mogleijk heden
Poetshulp (huidige medewerker) –  Gent19 februari 2017
een hele dag alleen bij klanten thuis geen contacht met klant of heel af een toe als ze eens thuis zijn .zag maar af en toe collega's en dat mis ik wel .dat men verschillende soorten klant heeft .geen contact met de directie .dat men onverwacht ergens anders naar toe moet al s een klant afbelde niet leuk want je weet nooit waar je terecht kwam .was in het weekend en woensdag thuis en kon verlof nemen wanneer het mij uit kwam .maar had geen doorgroei mogelijk heden in deze job .
Minpunten
geen tijd om degelijk te eten moest terwijl je rijd naar andere klant
Was deze review waardevol?Ja 12Nee 4Rapporteren
Correcte werkgever
Polyvalent verzorgende (voormalige medewerker) –  Sint-Niklaas20 januari 2017
Als je voor familiehulp werkt staat of valt een vlotte samenwerking door je leidinggevende (sector verantwoordelijke).
Als je een goede hebt maakt dit het werk aangenamer omdat ze met de klanten concrete afspraken maakt en er op toe ziet dat die nagekomen worden. Vooral inzake wat je van je verzorgende mag verwachten. Ik heb in heel veel verschillende sectors gewerkt en ik heb over het algemeen héél goede sector-verantwoordelijken gehad. Maar ook wel minder goede. Die het niet zo nauw nemen met de regels en als hun verzorgende als fulltime poetsvrouw wordt ingezet hun schouders ophalen onder het motto c'est la vie.
Het leukste aan het werk vind ik dat je écht met mensen bezig bent en daar meestal ook veel dankbaarheid voor in de plaats krijgt. Wat ik moeilijk vind zijn mensen die lijden aan chronische ziekten of terminaal zijn. Je krijgt met je klanten een band en als je die moet afgeven...dat is toch wel zwaar.
Pluspunten
Kilometer vergoeding
Minpunten
Soms te veel klanten per dag
Was deze review waardevol?Ja 20Nee 4Rapporteren
regelmatig werkvergaderingen
Huishoudhulp (huidige medewerker) –  Halen13 november 2016
ik werk nu al een hele tijd bij familiehulp, in het begin vond ik het leuk om te doen. Nu met de jaren ga ik helemaal niet meer graag. Als je leuke klanten hebt die redelijk zijn met wat ze vragen is het wel leuk maar als de klanten tegen vallen is het helemaal niet fijn. Over de dienst zelf ben ik ook alles behalve tevreden. Vind ze soms zelf arrogant hoe ze je antwoorden en ook naar de klanten zelf.
Pluspunten
werkvergaderingen
Minpunten
de communicatie van de dienst en soms de moeilijke klanten
Was deze review waardevol?Ja 26Nee 9Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Zeer fijne werkgever en collegas
Zorgkundige (voormalige medewerker) –  Mechelen8 november 2016
Alles was bespreekbaar om het werk te combineren met het gezin.
Pluspunten
Fijne werkgever
Minpunten
Arbeiderscontract
Was deze review waardevol?Ja 14Nee 10Rapporteren
Slechte bedrijf!!!!
schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Gent22 augustus 2016
Slechte bedrijf familiehulp!personeel ze zijn totaal niet CORRECT!!!!!! Loon na 2 maanden pas ontvangen.. tekort uitbetaald!!! ze hebben me gewoon in de zak gezet. Moest naar andere regios om dat er geen uren meer vrij waren in mijn eigen regio en dat zeggen ze niet op voorhand je moet constant zelf bellen en mailen ook buiten u uren om verlof en al te nemen. Ze zijn gewoon niet eerlijk langs alle kanten Dit wou ik melden.
Minpunten
Niet correct
Was deze review waardevol?Ja 25Nee 7Rapporteren
familiehulp
Huishoudhulp (huidige medewerker) –  Geraardsbergen8 augustus 2016
zeer aangenaam werk maar geen mogelijkheid tot full time job
Was deze review waardevol?Ja 12Nee 7Rapporteren
onze 2 wekelijkse wijkvergaderingen waren altijd interessant
verzorgende (voormalige medewerker) –  Antwerpen1 juni 2016
wat leuk was aan de job is dat je steeds mensen kon helpen .soms moeilijk om afstand te houden.weinig contact met collega's en directie zeer zelfstandig leren werken en noden zien die op dat moment belangrijk zijn vb bad geven
koken en samen eten babbeltje maken
Pluspunten
vaak bijscholingen
Minpunten
weinig contact met collega's
Was deze review waardevol?Ja 16Nee 5Rapporteren
Lieve klanten weinig vergoeding
POETSHULP (huidige medewerker) –  Halen21 mei 2016
Is saai werk maar de klanten zijn schatjes voor de rest zijn ze naar familiale omstandigheden zeer goed voor hun personeel
Pluspunten
FAMILIE
Minpunten
LAGE VERGOEDINGEN
Was deze review waardevol?Ja 19Nee 5Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Familiehulp. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,6